امام جمعه شاهرود:

«طوفان‌الاقصی» موجب شکست سنگین امنیتی، اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی شد

حجت‌الاسلام «امینی» گفت: عملیات طوفان‌الاقصی یک شکست سنگین امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را بر رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل کرد و آنها هرچقدر غزه را تخریب کنند و انسان‌های بی‌گناه را بکشند، آن شکست جبران نخواهد شد.
کد خبر: ۶۲۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ - 20October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود، اظهار داشت: کارشناسان رژیم جعلی صهیونیستی اذعان دارند که طوفان الاقصی بزرگترین شکست تاریخ را بر آنها تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه غیرنظامی در این رژیم جعلی وجود ندارد، ابراز کرد: تنها جایی که از کودکی به فرزندانشان آموزش‌های نظامی می‌دهند و در خانه‌ها اسلحه‌های سبک دارند، سرزمین‌های اشغالی فلسطین است.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه در شهرک‌های صهیونیستی مردم عادی زندگی نمی‌کنند، افزود: همه افراد از جمله زن، مرد، پزشک، پرستار، اورژانس و سایر اقشار مردم، نظامی هستند و همه تعلیمات نظامی را فراگرفته‌اند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه اسرائیل با چهار عامل قدرت و زندگی ننگین خود را ادامه می‌دهد، ابراز کرد: ارتش، دستگاه امنیتی قوی داخلی و خارجی، راهبرد ایجاد وحشت در منطقه و حمایت بی‌منطق غرب، از جمله عوامل قدرت این رژیم جعلی و کودک‌کش است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی سه عامل نخست قدرت این رژیم را فروپاشید، عنوان کرد: حمایت بی‌منطق غربی‌ها از جمله آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه نیز به زودی پایان خواهد یافت.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به اینکه اکنون این رژیم جعلی در رعب و وحشت است، افزود: مبارزان و آزادی‌خواهان ایران، یمن، عراق، لبنان و سوریه امروز رعب و وحشت را در دل این رژیم کودک‌کش ایجاد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام امینی به تحلیل محققان اسرائیلی و آمریکایی از عاقبت این جنگ اشاره کرد و گفت: آن‌ها معتقدند که رژیم صهیونیستی ظرفیت یک جنگ طولانی را ندارد و از ایران و حزب الله می‌خواهند که وارد این جنگ نشوند.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس به دنبال شناسایی تونل‌های زیرزمینی، منابع اسلحه و مهمات و سوخت در غزه است تا پس از آن به فوریت اعلام آتش‌بس کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار بار کشورهای مختلف در شورای امنیت پیشنهاد آتش‌بس داده‌اند، ادامه داد: هر بار پس از پیشنهاد این کشورها، آمریکا آن را وتو کرد تا اینکه رژیم صهیونیستی به اهداف خود در این جنگ دست یابد.

حجت‌الاسلام امینی با بیان اینکه برخی به دنبال تحریک ایران برای حضور در این جنگ هستند، افزود: تاکنون حزب الله هوشمندانه عملیات‌های ایذایی انجام داده، ولی وارد جنگ تمام‌عیار نشده است.

خطیب جمعه شاهرود تصریح کرد: طوفان الاقصی یک شکست سنگین امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را بر رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل کرد و آنها هرچقدر غزه را تخریب کنند و انسان‌های بی‌گناه را بکشند، آن شکست جبران نخواهد شد.

وی با بیان اینکه باید در رفع مسایل داخلی و خارجی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، افزود: ملت ایران اسلامی، عراق و سوریه آمادگی خود را برای حضور فیزیکی در این جنگ اعلام کرده‌اند.

امام جمعه شاهرود تاکید کرد: دشمنان در کنار جنگ فیزیکی و بمباران‌ها، جنگ رسانه‌ای با ایجاد شبهه‌های مختلف از جمله حقوقی، سیاسی و اقتصادی علیه فلسطینیان به راه انداخته‌اند که باید در این‌خصوص مراقبت‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار