در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون پارلمانی رئیس جمهور: نتانیاهو روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرد/ صهیونیست‌ها با سرعت به سمت ساعت صفر حرکت می‌کنند

حسینی با بیان اینکه اقدام صهیونیست‌ها یک جنایت بزرگ علیه بشری است، گفت: سازمان‌های بین‌المللی و افکار عمومی مردم جهان باید بر آمریکا فشار بیاورند تا هر چه سریع‌تر بمباران مردم غزه پایان یابد.
کد خبر: ۶۲۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۱ - 23October 2023

معاون پارلمانی رئیس جمهوری:«سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایات اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی بالاخص بمباران بیمارستان المعمدانی اظهار داشت: این اقدام صهیونیست‌ها یک جنایت بزرگ علیه بشریت و یک جنایت جنگی آشکار محسوب می‌شود که هیچ توجیحی ندارد.

حسینی خاطرنشان کرد: آمبولانس‌ها، بیمارستان‌ها، خبرنگاران، مدارس و .... در زمان جنگ مصونیت دارند، اما در حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس شاهد هستیم که همه این اماکن و اشخاص مورد هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی هستند. بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان المعمدانی پناهگاه مردم بوده و هستند و صلیب سرخ اعلام کرده بود که مردم در این مکان‌ها حضور پیدا کنند تا در امان باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در این جنایت رژیم اشغالگر قدس بالغ بر هزار نفر به یکباره جان خود را از دست دادند و هزاران نفر دیگر هم زخمی شدند، نتانیاهو روی همه جانیان تاریخ اعم از هیتلر، چنگیزخان مغول و ... را سفید کرده است. متأسفانه شاهدیم که آمریکا و برخی از کشورهای غربی به حمایت از این رژیم جنایتکار می‌پردازند.

وی افزود: البته همه مردمان کشورهای اروپایی و آمریکا با حمایت دولتشان از رژیم تروریستی اسرائیل مخالف هستند، جالب این است که دولت‌های غربی اعلام کرده‌اند که هرگونه تجمع به نفع فلسطین جرم است و با افراد خاطی برخورد می‌شود، اما مردم دنیا نمی‌توانند این جنایات را ببینند و ساکت باشند.

حسینی تصریح کرد: کسانی که کمترین تردیدی در خباثت و رذالت رژیم صهیونیستی داشتند، اکنون مطمئن شدند که این رژیم جزء جنایت کار دیگری نمی‌کنند، چون مرد میدان نبرد با نظامیان گروه مقاومت فلسطین نیستند و توان نظامی خود را بر سر مردم مظلوم غزه خالی می‌کنند. همچنین همه مسیرهای کمک‌رسانی به غزه را مسدود کرده‌اند تا هیچ کمکی به فلسطینان ساکن در غزه ارسال نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری ادامه داد: مردم غزه قریب به 17 سال در محاصره هستند، ما در هیچ جای تاریخ موردی نداریم که یک جمعیت 2/3 میلیون نفره 17 سال در محاصره باشند و مداوم بمباران شوند.

وی با بیان اینکه به محض انتشار خبر بمباران بیمارستان المعمدانی غزه شاهد بودیم بلافصله در بیروت، استانبول، تهران و ..... تجمعات گسترده مردم علیه جنایات هولناک رژیم صهیونیستی شکل گرفت، گفت: اقدام اخیر صهیونیست‌های جانی کاسه صبر همه را لبریز کرد، قطعاً همه سازمان‌های بین‌المللی و افکار عمومی مردم جهان باید بر آمریکا فشار بیاورند تا هر چه سریع‌تر بمباران مردم غزه پایان یابد.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق نیافتد قطعاً جبهه مقاومت پاسخ بسیار قاطع و پشیمان کننده‌ای به صهیونیست‌های تروریست می‌دهد، حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق در پی اعلام موضع آیت‌الله سیستانی، رزمندگان مقاومت یمن، رزمندگان مقاومت سوریه و .... همگی برای نبرد با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه با جنایات اخیر رژیم صهیونیستی دیگر صبر مقاومت به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز حتی شاهدیم که مردم اردن به سمت مرزهای رژیم اشغالگر قدس در حرکت هستند، جالب است که کشورهایی که درصدد بودند که روابط خود را با صهیونیست‌ها عادی کنند امروز با خشم مردم خود مواجه هستند. امیدواریم که این اقدامات به نتیجه برسد و اوضاع از کنترل خارج نشود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار