در افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان نهاجا؛

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش: عمل به فرامین قرآن موجب عزت و سعادتمندی می‌شود

حجت‌الاسلام قاضی با بیان اینکه عمل به قرآن موجب عزت و سعادتمندی می‌شود، گفت: انس با قرآن موجب رشد و نورانیت ما در دنیا و آخرت می‌شود و هر انسانی که در معرض نور هدایت قرآن قرار گیرد از رحمت آن بهره‌مند خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 24October 2023

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش: عمل به قرآن موجب عزت و سعادتمندی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه) در آیین افتتاحیه چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان نهاجا که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، با بیان اینکه قرآن کریم کتاب شفا و هدایت‌گر کاملی برای بشریت است، اظهار داشت: ما باید سبک زندگی خود را از قرآن کسب کنیم.

حجت‌الاسلام قاضی با بیان اینکه عمل به قرآن موجب عزت و سعادتمندی می‌شود، ادامه داد: انس با قرآن موجب رشد و نورانیت ما در دنیا و آخرت می‌شود و هر انسانی که در معرض نور هدایت قرآن قرار گیرد از رحمت آن بهره‌مند خواهد شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش قرآن کتاب تذکر و پند برای همه انسان‌هاست، خاطرنشان کرد: خداوند متعال قرآن کریم را به‌عنوان نور معرفی کرد و هرکس خود را در معرض این نور الهی قرار دهد، سرافرازی، سعادت و عزت دنیا و آخرت نصیب او خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: قرآن کتابی است که حقیقت آن یک واقعیت نورانی است برای شناخت قرآن، مهم‌ترین منبع، خود قرآن و پرداختن به مفاهیم، تفاسیر ارزشمند و انس با آیات نورانی الهی است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار