با صدور پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک سردار کارگر در پی انتصاب روسای جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیام‌هایی جداگانه انتصاب آقایان «سید پرویز فتاح» به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و «حسین دهقان» به ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ - 30October 2023

پیام تبریک سردار کارگر در پی انتصاب روسای جدید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیام‌هایی جداگانه، انتصاب آقایان «سید پرویز فتاح» به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و «حسین دهقان» به ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام‌ها به شرح زیر است:

برادر ارجمندجناب آقای مهندس پرویز فتاح

رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سمت ریاست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: «ستاد اجرایی فرمان امام در شمار نهاد‌های پربهره برای کشور و از یادگار‌های با برکت امام راحل رضوان‌الله‌علیه است.» امید است با توجه به سوابق و تجربیات درخشان جنابعالی در راستای رفع محرومیت‌های اقشار ضعیف و توانمندسازی آنان و رسیدگی به مناطق محروم موفق و پیروز باشید.

سلامتی و توفیق روزافزون شما برادر ولایی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت عنایات حضرت، ولی‌عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

**********         

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسین دهقان
رئیس محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اهتمام به پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توانمندسازی تهیدستان و مصروف کردن این امانت ملّی در جهت آبادانی و پیشرفت مناطق محروم، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و به‌کارگیری نیرو‌های جوان، متخصص و انقلابی و جریان‌سازی فعالیت جهادی در همه‌ی بخش‌های بنیاد جزو انتظارات معظم‌له و مردم شریف ایران اسلامی است.

سلامتی و توفیق روزافزون شما برادر ولایی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار