مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

مسجد جامع خرمشهر میزبان آئین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف

سردار مرادحاجتی گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده ۲۹ آبان ماه مراسم اختتامیه جشنواره ادبی یوسف در مسجد جامع خرمشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 06November 2023

مسجد جامع خرمشهر میزبان آئین اختتامیه جشنواره ادبی یوسفبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم‌اندیشی مراسم پایانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف ویژه داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت امروز به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای جلسه به اهمیت ادبیات و نوشتار در حوزه دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: این رویداد ادبی یکی از مهمترین برنامه‌های تقویم فرهنگی استان طی سال‌های اخیر است چون میزبانی از این آئین و حضور نویسندگان منتخب کشور در خرمشهر و خوزستان اتفاق خوبی است که باید همیشه رقم بخورد.

وی افزود: امسال در جایزه ادبی یوسف در مجموع یک‌هزار و ۶۴۹ داستان کوتاه از سراسر کشور به دبیرخانه‌ ملی ارسال شد و شاهد رشد پانزده درصدی مشارکت نویسندگان در این رویداد بودیم که خوشبختانه رده سنی جوانان بیشترین حضور در این عرصه را داشتند که جای بسی خوشحالی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده ۲۹ آبان ماه مراسم اختتامیه این رویداد ادبی در مسجد جامع خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی از همه ظرفیت‌های ادبی استان و شهرهای خرمشهر و آبادان خواست جهت میزبانی شایسته از این رویداد ملی همکاری لازم را داشته باشند و نهایت استفاده و بهره برداری لازم را از کارگاه‌های آموزشی این رویداد ببرند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار