وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برای شناساندن سیره شهدا به جوانان باید اهتمام داشت

«اسماعیلی» با تأکید بر لزوم داشتن اهتمام در جهت شناساندن سیره شهدا به جوانان، گفت: مردم استان سمنان با تقدیم سه هزار شهید نقش مهمی در دوران دفاع مقدس و دفاع از کیان ایران اسلامی و انقلاب ایفا کردند.
کد خبر: ۶۳۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ - 24November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر آدینه در بدو ورود به استان سمنان و پس از مراسم استقبال از سوی مقامات استانی و شهرستانی، با حضور در گلزار شهدای سمنان مقام شامخ  سه هزار شهید استان سمنان ادای احترام کرد.

اسماعیلی در گلزار شهدای سمنان ر جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: سال آتی سمنان میزبان کنگره بزرگداشت سه هزار شهید دفاع مقدس است که اقدامی در خور و شایسته محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان با تقدیم سه هزار شهید نقش مهمی در دوران دفاع مقدس و دفاع از کیان ایران اسلامی و انقلاب ایفا کردند، بیان کرد: برای شناساندن سیره شهدا به جوانان باید اهتمام داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین خواستار بیان سیره شهدا با زبان هنر شد و گفت: تأثیرگذاری تبیین با زبان هنر مضاعف می‌شود.

اسماعیلی قرار است بعد از این مراسم به دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان برود و پس از آن در مراسم اهدای لوح سمنان، پایتخت کتاب ایران در فرهنگ سرای قومس حضور پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار