جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور:

استان همدان پذیرای همه زائران اربعین حسینی است

سردار «شرفی» با بیان اینکه استان همدان با داشتن زیرساخت‌های بسیار مطلوب و موقعیت جغرافیایی پذیرای همه زوار در ایام اربعین حسینی است، گفت: مردم این دیار در تمامی عرصه‌ها ظهور و بروز دارند که مهم‌ترین آن ورود به مراسم اربعین حسینی است.
کد خبر: ۶۳۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ - 28November 2023

استان همدان پذیرای همه زوار اربعین حسینی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ پاسدار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور در همایش بصیرتی خادمین و امنیت سازان اربعین حسینی و زمینه سازان ظهور که در همدان برگزار شد، اظهار داشت: حماسه عاشورا حماسه‌ای ماندگار است و شهادت امام حسین (ع) باعث احیای دین اسلام شده و از برجستگی های قیام عاشورا این است که شما موکب داران عزیز ارادت خود را به امام حسین (ع) اعلام و ثابت کردید.

وی ضمن قدردانی ازخدمات و زحمات مردم فهیم و ولایت مدار استان همدان، افزود: مردم همدان از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌های مختلف نقش مهم واثر گذاری داشته‌اند و این خدمات شایسته بسیار ارزشمند است.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور با تاکید براینکه مردم همدان در امتداد ساختارهای مردمی، پشتیبانی از جنگ تحمیلی را برعهده داشتند، خاطرنشان کرد: مردم این دیار در تمامی عرصه‌ها ظهور و بروز دارند که مهم‌ترین آن ورود به مراسم اربعین حسینی است که خدمات بسیار خوبی را در این زمینه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه استان همدان دروازه اصلی ورود به مراسم عظیم اربعین حسینی است، ادامه داد: چرا که مردم بسیار خوبی دارد و با داشتن زیر ساخت‌های بسیار مطلوب و موقعیت جغرافیایی پذیرای همه زوار این مسیر است.

سردار شرفی در پایان متذکر شد: ما قدردان تلاش های همه شما عزیزان هستیم و به همه شما که احساس مسئولیت دارید و به دیگران خدمت می کنید افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار