در همایش ملی نخبگان وظیفه نیرو‌های مسلح کشور؛

عضو خبرگان رهبری: نخبگان در جهت شکوفایی استعداد‌های خود در مسیر انسانیت مسئول هستند

آیت‌الله «اسلامی» گفت: نخبگان و دانشمندان باید از استعداد خود در مسیر الهی و پیشرفت و انسانیت استفاده کنند.
کد خبر: ۶۳۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 30November 2023

جنگ نوین جنگ‌های پارتیزان محور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیت الله «علی اسلامی» نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان ظهر امروز (پنجشنبه) در همایش ملی نخبگان وظیفه نیرو‌های مسلح کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین برگزارشد، اظهار داشت: نخبگان و استعداد‌های برتر پایه و اساس توسعه و پیشرفت جامعه هستند و به همین منظور ضرورت دارد بستر مناسبی برای شکوفایی استعداد آن‌ها فراهم شود.

وی افزود: یکی از وظائف الهی، ادای امانت است و فردی که امانت‌ها را نپردازد، زیانکار است. همه انسان‌ها بالاخص نخبگان به نوعی امانت‌دار خداوند هستند پس باید امانت را حفظ و ادا کنند.

آیت الله اسلامی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی اراده جدی برای توجه به دیدگاه نخبگان وجود دارد، ابراز کرد: خوشبختانه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اراده و توجه خاصی در خصوص حمایت از نخبگان و متخصصان وجود دارد و هم اکنون شاهد تحولات بزرگی در کسب رتبه‌های برتر در عرصه‌های مختلف بین المللی توسط همین نخبگان هستیم.

امام جمعه تاکستان گفت: نخبگان و فرهیختگان سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی هستند که توانسته اند با تلاش و پشتکار خود در برابر تمام تحریم‌ها و محدودیت‌های استکبار جهانی بخوبی بایستند.

عضو خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: در موقعیت کنونی جامعه، وظیفه نخبگان بسیار خطیر است تا به دور از سیاست‌زدگی، امانت خود را ادا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار