معاون جهاد تبیین سازمان بسیج اساتید کشور:

صدای شکسته شدن سرپنجه‌های استکبار به گوش می‌رسد

«عبداللهی‌فر» با بیان اینکه هیچ چیز به اندازه جهل به انسان آسیب نمی‌زند، گفت: صدای شکسته شدن سرپنجه‌های استکبار به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۶۳۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ - 10December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «حسین عبداللهی‌فر» معاون جهاد تبیین سازمان بسیج اساتید کشور در نشست تخصصي فعالان رسانه‌اي جبهه انقلاب استان هرمزگان که بعدازظهر امروز در سالن جلسات بهزيستي برگزار شد، اظهار کرد: هیچ چیز به اندازه جهل به انسان آسیب نمی‌زند.

معاون جهاد تبیین سازمان بسیج اساتید کشور افزود: دولت‌ ها و جوامع شیطانی سبب شده بشر نتواند به آسانی بر جهل غلیه کند. برای غلبه بر جهل و نادانی نیازمند نور و روشنایی هستیم.

وی با اشاره به کارکرد رسانه در جهان امروزی گفت: رسانه علاوه بر اینکه می‌تواند مقاومت را افزایش دهد باید در شرایطی که بشر دچار ظلمت و تاریکی شده است، تبیین و روشنگری کند، چراکه بشر در صورت بصیرت‌ افزایی و آگاهی‌ بخشی، به راحتی مسیر صحیح را پبدا می‌کند و این هنر رسانه است که می‌تواند در اوج تاریکی و ظلمات، نور ایجاد کند.

عبداللهی‌فر تأکید کرد: صدای گریه کودکان و شیون زنان در غزه در واقع نوید تولدی دیگر را می‌دهد، چون معتقدیم این توانایی در مردم غزه وجود دارد که پیروزی واقعی را خلق کنند.

معاون جهاد تبیین سازمان بسیج اساتید کشور اذعان داشت: اگر رژیم کودک‌کش صهیونسیتی و حامیانش نمی‌توانند در منطقه تصمیم درستی را اتخاذ کنند به این دلیل است که پایان این جنگ را می‌دانند، پایان دولت حاکم بر رژیم صهیونسیتی نزدیک است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، «انتخابات نقطه قوت انقلاب اسلامی ایران است و دشمن این نقطه قوت را هدف قرار داده است»، لذا عدم حضور در انتخابات، فشارها را بیشتر خواهد کرد.

انتهاثی پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار