در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

عضو شورای شهر تهران: لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان/ شهدای گمنام نام بلند آوازه‌ای نزد پروردگار دارند

شمس‌احسان گفت: تا ابد مدیون شهدا هستیم و به همین سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ارزش‌های شهدا به نسل های آینده کمترین کاری است که می‌توان در برابر آیندگان و به عنوان یک مسئولیت تاریخی انجام دهیم.
کد خبر: ۶۳۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳ - 14December 2023

عضو شورای شهر تهران: لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان/ شهدای گمنام نام بلند آوازه‌ای در نزد پروردگار دارندزهرا شمس‌احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با تاکید بر اینکه هر آنچه از امنیت، آرامش و عزت داریم از برکت وجود شهدا است، اظهار داشت: تا ابد مدیون شهدا هستیم و به همین سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ارزش‌های شهدا به نسل های آینده کمترین کاری است که می‌توان در برابر آیندگان و به عنوان یک مسئولیت تاریخی انجام دهیم.

شمس‌احسان با بیان اینکه ای کاش همه ما مانند شهدای گمنام؛ آوازه‌ای بلند در افلاک داشته باشیم، گفت: شهدای گمنام نام بلند آوازه‌ای در نزد پروردگار دارند و ای کاش این مقربان درگاه الهی واسطه فیضی شوند تا ما نیز از سرچشمه الهی بیشتر بهره‌مند شویم و با شهدا و امام شهدا ان‌شاء‌الله محشور شویم.

وی ولایت‌مداری را یکی از مهمترین ویژگی‌های شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با خون خود درخت اسلام و ولایت را آبیاری کردند تا ایران اسلامی امروز در سایه ولایت فقیه عزتمندانه در سطح عالم بدرخشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار