وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رشد صد برابری آثار حوزه دفاع مقدس است

«اسماعیلی» گفت: اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رشد صد برابری آثار هنری در این حوزه است.
کد خبر: ۶۳۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 21December 2023

حمایت وزارت ارشاد از تولید صد برابری آثار حوزه دفاع مقدس

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه در یادواره سردار شهید حسین همدانی و شهدای همدانی مقیم قم که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: شهید همدانی دغدغه مردم را داشت و به اقتصاد مردم فکر می‌کرد و به افزایش سطح رفاه جامعه توجه خاصی داشت. وی یکی از بزرگ‌ترین فرماندهان دفاع مقدس بود و زحمات زیادی متحمل شد و سرانجام در راه دفاع از حرم آل الله به شهادت رسید.

وی گفت: شهید همدانی نقش مهمی در تاسیس لشکر ۲۷ محمد رسول الله داشت و در کنار جاویدالاثر احمد متوسلیان و شهید همت و شهید شهبازی نقش موثری داشت. در روز‌هایی که داعشیان تا داخل کاخ سوریه نفوذ کرده بودند شهید همدانی همسر و فرزند خود را به سوریه برده بود.

اسماعیلی بیان کرد: برگزاری یادواره شهید همدانی سبب الگوسازی از این شهید می‌شود. این شهید عزیز جان خود را در کف دست گرفت و برای دفاع از حرم آل الله و در راه دفاع از امنیت به شهادت رسید. ما این افتخار را داریم که پرچم کشورمان در قله‌های افتخار آمیز دنیا به اهتزاز درآمده است.

اسماعیلی با تاکید بر لزوم تولید آثار نمایشی با موضوع شهدا تصریح کرد: اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رشد صد برابری آثار هنری در این حوزه است. خوشحالم که خانواده شهید همدانی موافقت خود را با ساخت مجموعه نمایشی اعلام کردند، هر بخشی از زندگی شهید همدانی یک کتاب و فیلم مستقل است و باید همت شود و آثار خوبی درباره این شهید والامقام تولید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار