در مراسم گرامیداشت ۹ دی؛

شهردار تهران: حماسه ۹ دی طومار فتنه‌گران را درهم پیچید/ ملت ایران با حضور خود باطل‌السحر دشمنان انقلاب شدند

زاکانی با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ اوج توطئه دشمن علیه نظام اسلامی بود، گفت: ملت رشید ایران در همه عرصه‌ها با حضور خود باطل السحر نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی شدند.
کد خبر: ۶۴۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ - 30December 2023

شهردار تهران: کودک‌کشی پیروزی نیست، بلکه شکستی مفتضحانه استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا زاکانی» شهردار تهران در مراسم گرامیداشت ۹ دی که عصر امروز (شنبه) با حضور پرشور مردم بصیر و ولایتمدار تهران در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت و امت با ولایت است، اظهار داشت: ۱۴ سال پیش در چنین روزی طومار فتنه‌گران با حضور مردم درهم پیچیده شد. 

زاکانی در ادامه با اشاره به شهادت سردار «سید رضی موسوی»، گفت: امروز بیش از ۸۰ روز از جنایات صهیونیست‌ها علیه  ملت مظلوم فلسطین می‌گذرد و بیش از ۲۰ هزار فلسطینی توسط این رژیم و همپیمانانش به‌خصوص آمریکا به شهادت رسیده‌اند. 

شهردار تهران با تاکید بر اینکه کودک‌کشی پیروزی نیست، بلکه شکستی مفتضحانه است، تصریح کرد: اگر شهادت حاج قاسم در چهار سال پیش برای آمریکا امنیت و حضور در منطقه را به ارمغان داشت، حتما شهادت سید رضی موسوی نیز برای آن‌ها منفعت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی یک لحظه هم از تقابل با انقلاب اسلامی و از جنایت علیه این انقلاب دست نکشیده‌اند، گفت: ملت ایران در مقابل شعارهای رنگارنگ غرب و شرق و مقابل آمریکا و سیاه‌کاری‌ آن‌ها ایستاد و هرگز سکوت نکرد و باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی شدند.

زاکانی با اشاره به اینکه امروز دور هم‌جمع شدیم تا در روز بصیرت و میثاق با امام و ولی خودمان، مروری بر جنایات آمریکا داشته باشیم، بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی دشمنان ما آغاز شد؛ آمریکا علاوه بر ایجاد کودتا با حمایت از صدام جنگی تمام عیار علیه ملت ما آغاز کرد. 

وی با بیان اینکه هرگاه مسیری برای موفقیت ایران بوده دشمنان با توطئه و دروغ بر سر آن مسیر مانع ایجاد کرده‌اند، گفت: مسیر انقلاب اسلامی معلوم است و برنامه‌ آن‌ها ضربه زدن‌ به ایمان و امید ما است؛ آن‌ها به دنبال این هستند با ضدیت با ایمان و امید و ایجاد ناامیدی مردم را دچار سردرگمی کنند؛ اما دشمنان امروز ضعیف‌تر از هر زمانی هستند.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه دشمنان روزگاری به‌دنبال سرنگونی انقلاب اسلامی بودند، اما امروز به ما التماس می‌کنند که ما را رها کنید، گفت: آن‌ها برای محاصره ما در همه منطقه پایگاه نظامی ایجاد کردند؛ ولی امروز در منطقه اسیر ما هستند و این حال روز آن‌ها است.

وی با اشاره به جایگاه ایران در منطقه گفت: اینقدر این‌ ملت اخلاص و توان دارد که امروز سرمشقی برای ملت قهرمان عراق، یمن، سوریه، لبنان و فلسطین است و هرکدام از این ملت‌ها برای خود صاحب کمال و عظمت شده‌اند.

زاکانی با تاکید بر اینکه آمریکا روز به روز نسبت به گذشته شکست خورده‌تر می‌شود؛ گفت: امروز آمریکا به دنبال راهی برای فرار از منطقه است‌.

شهردار تهران در بخش دیگر از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند اشاره کرد و گفت: ما نیازمند مجلسی قوی هستیم و مقدمه آن مشارکت بالا است. افتخار نظام انقلاب اسلامی امانت‌داری از رأی مردم است و این بر همه ثابت شده است؛ اما دستگاه‌های نظارتی باید دقت‌ کنند عده‌ای به بهانه مشارکت خودشان را جا نزنند و عده‌ای گذشته سیاه خود را کتمان نکنند.

زاکانی در پایان اظهار داشت: دشمنان ما تلاش می‌کنند با جنگ رسانه‌ای و ایجاد التهاب و دخالت در امور مختلف کشور، اجازه ندهند انتخابات با شکوهی در کشور برگزار شود؛ هرچند خواسته آن‌ها همیشه با شکست مواجه بوده و این دفعه نیز تیرشان به سنگ خواهد خورد. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار