شهید قدس/ در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

عضو شورای شهر تهران: در میدان بودن مهم‌ترین ویژگی‌ حاج قاسم/ سردار دل‌ها در سخت‌ترین شرایط با تروریست‌ها مبارزه کرد

پیرهادی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: سلحشوری، نبوغ، ولایتمداری، سرعت عمل و در میدان بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های حاج قاسم بود.
کد خبر: ۶۴۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 02January 2024

عضو شورای شهر تهران: در میدان بودن از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم بود/ سردار دل‌ها در سخت‌ترین شرایط با تروریست‌ها مبارزه کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی پیرهادی» عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بانوان شهر تهران نقش اثرگذاری در عرصه‌های مختلف داشته‌اند، اظهار داشت: بانوان در عرصه‌های علمی و ورزشی به ویژه در دوران پس از انقلاب اسلامی، دستاورد‌های خوبی  به دست آوردند که به برکت خون شهدا و نگاه والای امامین انقلاب این اتفاق بی‌نظیر روی داده است.

پیرهادی با گرامی‌داشت سالروز ولادت امام خمینی (ره) گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در انتشار و معرفی کتب امام خمینی (ره) تلاش بیشتری داشته باشد؛ چراکه تاکنون کمتر به آن پرداخته شده و در صورت توجه به آن، اعتلای جامعه رقم خواهد خورد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: اخلاص، روحیه شهادت طلبی، سلحشوری، نبوغ، ولایتمداری، سرعت عمل و در میدان بودن از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم بود که در سخت‌ترین شرایط و فضا‌های ممکن در کشور‌های مختلف با تروریست‌ها مبارزه می‌کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار