مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

جبهه مقاومت همه معادلات و تفکرات شیطانی دنیا را بر هم زده است

سردار مرادحاجتی گفت: مکتب مقاومت که زائیده تفکر عاشورایی جمهوری اسلامی ایران است همه معادلات و تفکرات شیطانی دنیا را در دهه اخیر بر هم زده است. 
کد خبر: ۶۴۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ - 22January 2024

جبهه مقاومت همه معادلات و تفکرات شیطانی دنیا را بر هم زده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در یادواره شهدای بهزیستی خوزستان که در استقبال از کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و نوچه‌هایشان وقتی با هزینه های کهکشانی نتوانستند به اهداف خود در خاورمیانه برسند، هار شده‌اند و پاچه همه را گاز می‌گیرند.

وی به تحلیل جنگ یمن پرداخت و افزود: صنعاء از قبل، توانایی خود در پایداری را ثابت کرده‌است، زمانی که در مقابل ائتلاف نظامی تحت هدایت عربستان سعودی که از مارس ۲۰۱۵ به یمن حمله کرد، ایستاد، در آن زمان مقامات سعودی تصور می‌کردند که می‌توانند ظرف ۶ هفته جنگ را به پایان برسانند، اما پس از گذشت ۹ سال همچنان تلاش می‌کنند تا از باتلاق یمن بیرون بیایند.

سردار مرادحاجتی گفت: همین تصورات را به صدام بعثی هم تلقین کرده بودند که در مصاحبه‌ای خودخواهانه گفته بود؛ سه روز دیگر من ر ا در اهواز می بینید اما مکتب مقاومت که زائیده تفکر عاشورایی جمهوری اسلامی ایران است همه معادلات و تفکرات شیطانی دنیا را در دهه اخیر بر هم زده است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: رزمندگان و فرزندان امروز جبهه مقاومت در اقصی نقاط دنیا همان فرزندان جبهه‌های خاکی خوزستان در 8 سال دفاع مقدس هستند که با اراده ایمان توانستند بر ارتش رژیم بعث و همین قدرت‌های مستکبر امروزی پیروز شوند.

وی افزود: یادواره شهدا و در راس آن‌ها برگزاری کنگره شهدا اجرای یکی از فرامین جهاد تبیین است. چرا که نسل امروز ما زندگی و سیرت شهدا را ندیده و تجربه نکردند و این وظیفه ما است که با برگزاری چنین برنامه‌هایی راه و شمع هدایت شهدا را به جوانان نشان دهیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار