عضو شورای اسلامی شهر تهران خبر داد؛

یکی از قله‌های افتخار کشور، رشد علمی و فناوری است/ جوانان و فرزانگان از جمله سرمایه‌های کشور هستند

عباسی با بیان اینکه یکی از قله‌های افتخار کشور، رشد علمی و فناوری است، گفت: جوانان و فرزانگان از جمله سرمایه‌های کشور هستند. آینده از آنِ کشور‌هایی است که در سنگر علم و فناوری رشد می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 30January 2024

یکی از قله‌های افتخار کشور، رشد علمی و فناوری است/ جوانان و فرزانگان از جمله سرمایه‌های کشور هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی عباسی» عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز (سه‌شنبه) در دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از قله‌های افتخار کشور، رشد علمی و فناوری است، اظهار داشت: جوانان و فرزانگان از جمله سرمایه‌های کشور هستند. آینده از آنِ کشورهایی است که در سنگر علم و فناوری رشد می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه ما در روزهایی با مناسبت‌های ملی و مذهبی قرار گرفته ایم، یادآور شد: با توجه به اعیاد ماه رجب و ایام دهه فجر و پیوند ماه مبارک رمضان با عید نوروز، به نظر فرصت مناسبی پیش آمده که در آذین بندی شهر اتفاق خوبی را رقم بزنیم و شهرداری باید این موضوع را در دستور کار قرار دهد و از همین روز دستور آماده سازی فضای شهر را ابلاغ کند تا فضای تهران درخور شأن مردم پایتخت باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید چهار ساعته رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمی گفت: بازدید معظم‌له نشان از اهمیت و توجه به حوزه علم و فناوری است.

انتهای پام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار