در شانزدهمین جشنواره جوان سرباز فراجا مطرح شد؛ 

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا: جوانان مولفه‌ اصلی اقتدار ایران اسلامی/ باید توطئه‌ها و سناریو‌های دشمن اطلاع‌رسانی شود

سردار شرفی گفت: امروز به وجود جوانان خلاق و دارای مهارت‌های مختلف افتخار می‌کنیم و آن‌ها جزو مولفه اصلی قدرت و اقتدار کشورمان هستند.
کد خبر: ۶۴۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ - 04February 2024

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا: جوانان از مولفه‌های اصلی اقتدار ایران اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در شانزدهمین جشنواره جوان سرباز فراجا که صبح امروز (یکشنبه) در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز عصاره سربازان موفق در این جشنواره حضور دارند و این موفقیت را به همه شما سربازان تبریک عرض می‌کنم.

سردار شرفی در ادامه به اقتدار کشورمان در همه سطوح اشاره کرد و افزود: از بین مولفه‌های قدرت موجود، در ایران اسلامی جمعیت جوان، شاداب، تعاملگرا و مسئولیت پذیر در همه ابعاد و شئون زندگی یکی از مولفه‌های قدرت هستند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی و میزان تسلط بر تمام ذخایر خدادی در کشورمان را از دیگر مولفه‌های قدرت در کشورمان برشمرد و گفت: اگر ما بتوانیم با استقلال اقتصادی بر ذخایر کشورمان مسلط باشیم نشان می‌دهد که از اقتدار ملی و جهانی برخوردار هستیم و این شاخص جهانی است.

وی در ادامه خطاب به سربازان گفت: امروز به وجود جوانان عزیز خلاق و دارای مهارت‌های مختلف افتخار می‌کنیم و شما عزیزان جزو مولفه اصلی قدرت و اقتدار کشورمان هستید.

سردار شرفی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم جزو مولفه اصلی قدرت هستند، تاکید کرد: در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن نمایش میلیونی و حضور گسترده مردم عزیز را داریم و این نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ نگرش و نگاه ما بر قدرت ملی، مردم هستند و مردم با بصیرت ایران اسلامی در تمام صحنه ها، تهدیدات، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان حضور گسترده دارند و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب زدند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا عنوان کرد: جشنواره علی اکبر جوان به ابتکار فراجا در سال ۸۸ طراحی و به ستاد کل نیرو‌های مسلح پیشنهاد شد تا به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) این روز به عنوان جشنواره جوان سرباز نامگذاری شود. این جشنواره را در سطح شهرستان، استان و سازمان در فراجا برگزار می‌کنیم و نتیجه آن را امروز شاهد هستیم. در ادامه برگزیدگان پس از داوری در جشنواره نیرو‌های مسلح تجلیل می‌شوند.

وی در ادامه همچنین درباره انتخابات آینده در کشورمان گفت: هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم تمام پدیده‌های اجتماعی قابلیت تبدیل شدن به موضوع سیاسی و امنیتی را دارند. 

سردار شرفی افزود: افکار عمومی در آستانه انتخابات حساستر، گوش‌ها شنوا‌تر و چشم‌ها بینا‌تر شده و تحت تاثیر گفتمان‌های غالب و مسلط‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: هر جریانی که بتواند گفتمان غالب و مسلطی را طراحی و ارائه دهد می‌تواند در جهت هدایت افکار عمومی موفق‌تر عمل کند.

سردار شرفی گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت رسانه‌های معاند و هزینه‌های سنگین می‌خواهند مردم ما در مشارکت در امور سیاسی اقدام لازم را انجام ندهند و منصرف شوند و در این راستا هزینه‌های بالایی می‌کنند. 

وی با بیان اینکه انتخابات همیشه موجب تحول و ایده های نو در جامعه است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر کسی که دارای مخاطب است وظیفه دارد دیگران را برای مشارکت در انتخابات دعوت کند و این یک تکلیف شرعی، انقلابی و انسانی همه ما است.

سردار شرفی در ادامه همگان را به جهاد تولید رضایت، جهاد تبیین و روشنگری دعوت کرد و افزود: اگر بخواهیم کشورمان مقتدر، مستقل و بر همه دارایی‌های خود تسلط داشته باشد باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ زمان دلسوز ملت ایران نیست، گفت: باید توطئه‌ها و سناریو‌های دشمن اطلاع رسانی شود و ما باید تحت تاثیر القائات ناامید کننده دشمن قرار نگیریم.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار