مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: نقش رزمندگان مازندرانی در عملیات والفجر ۸/ عبور رزمندگان از اروند خروشان شاهکار بود

سرهنگ پاسدار «سلامی» به نقش رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در عملیات والفجر هشت اشاره کرد و گفت: رزمندگان مازندرانی از پیشتازان، خط‌شکنان و فاتحان فاو در عملیات والفجر هشت بودند که شهر فاو را فتح کردند.
کد خبر: ۶۴۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 07February 2024

رزمندگان مازندرانی خط شکنان و فاتحان فاو در عملیات والفجر ۸ بودند به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد، در جمع کارکنان حفاظت و اطلاعات نیرو‌های مسلح با تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به فرموده امام راحل، اسلام در این ایام اسلام تولد تازه یافت و یاد امام و شهدا و همه مجاهدانی که برای اسلام و انقلاب فداکاری‌های بزرگ انجام دادند، گرامی می‌داریم.

وی با گرامیداشت سالروز عملیات والفجر هشت افزود: عملیات والفجر هشت مانند عملیات بیت المقدس هم برای دشمن باورنکردنی بود و هم دنیا را به حیرت واداشت.

این مسئول با بیان اینکه عبور از اروند خروشان یک شاهکار بزرگ بود، تصریح کرد: در طول دفاع مقدس عملیات‌هایی داشتیم که به دلیل رعایت مسائل حفاظتی لو رفتند، اما در عملیات والفجر هشت حفظ اصرار در اطلاعات عملیات و حفاظت اطلاعات به بهترین وجه ممکن رعایت شد.

مطالب بیشتر:

**آزاده دفاع مقدس: وساطت نیروی بعثی موجب شد به من تیر خلاص نزنند/ جابجایی اسرا در اردوگاه‌ها باعث انتقال تجارب می‌شد

**مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند نگاه جامع استانی برای تأمین اعتبار است

سرهنگ پاسدار سلامی به نقش رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در عملیات والفجر هشت اشاره و تصریح کرد: رزمندگان مازندرانی از پیشتازان، خط‌شکنان و فاتحان فاو در عملیات والفجر هشت بودند که شهر فاو را فتح کردند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ملت بزرگ ایران را ملتی سرافراز در تمام امتحانات و مجاهدت‌ها دانست و تأکید کرد: نمونه‌ای از این امتحانات بزرگ حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پرشور در انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار