خاک ایران با خون شهیدان بیمه شده است

باید قدر اسطوره‌های بزرگی همچون شهید شیرودی‌ها را بدانیم چرا که آن‌ها متعهد به باور‌های دینی و پایبند به انقلاب و رهبری امام خمینی (ره) بودند.
کد خبر: ۶۵۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 09February 2024

خاک ایران با خون شهیدان بیمه شده استگروه استان‌های دفاع‌پرس- سیدعباس میرنظامی؛ جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امسال که رسانه‌های آن طرف آبی تمام تلاششان را کردند ضعیف باشد با قوت خود در حال برگزاری است و چیزی تا پایان آن نمانده است.

در این جشنواره به تماشای فیلم «آسمان غرب» نشستم؛ این فیلم که به رشادت‌های شهید «علی اکبر شیرودی» در کرمانشاه پرداخته است به‌شدت ارزش تماشا دارد؛ باید قدر اسطوره های بزرگی همچون شهید شیرودی‌ها را بدانیم چرا که آن‌ها متعهد به باورهای دینی و پایبند به انقلاب و رهبری امام خمینی (ره) بودند.

خاک ایران را خون شهیدانی بیمه کرده که با اقتدار برای کشورشان و دینشان جنگیدند. همه باید تا پای جان برای ایران و اسلام تلاش کنیم، ما مدیون شهدا هستیم و کم کاری از هیچ‌کس پذیرفته نیست.

 هرکس در هر جایی از این کشور باید تلاش کند و نباید القای ناامیدی کنیم. تفکر ما اگر مثل بزرگانی همچون شهید شیرودی باشد بر تمام مشکلات چیره خواهیم شد و راه حل آن‌ها را راحت پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار