دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

همه با هم برای وطن/ مشارکت گسترده مردم در انتخابات+ تصاویر

مردم شریف تهران از ابتدای ساعات اولیه صبح با حضور در حسینیه ارشاد، رأی خود را مقابل دوربین‌های رسانه‌های متعدد از جمله رسانه‌های خارجی به صندوق‌های رأی مستقر در این حوزه رای‌گیری انداختند.
کد خبر: ۶۵۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ - 01March 2024

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسینیه ارشاد که سال‌هاست هنگام برگزاری انتخابات‌ها، با استقرار صندوق‌های رأی میزبان ملت همیشه در صحنه ایران برای شرکت برای مشارکت در سرنوشت سیاسی آن‌هاست، امروز نیز همزمان با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، میزبان رای‌دهندگان است.

حسینیه ارشاد؛ میزبان مشارکت گسترده مردم در انتخابات+ تصاویر

حسینیه ارشاد؛ میزبان مشارکت گسترده مردم در انتخابات+ تصاویر

مردم شریف تهران از ابتدای ساعات اولیه صبح با حضور در حسینیه ارشاد، رأی خود را مقابل دوربین‌های رسانه‌های متعدد از جمله رسانه‌های خارجی به صندوق‌های رأی مستقر در این حوزه رای‌گیری انداختند؛ همچنین برخی از مسئولان نیز امروز در حسینیه ارشاد حضور یافته و همراه و همگام با مردم، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

حسینیه ارشاد همزمان با میزبانی از صندوق‌های رأی، امروز حال و هوای شهدایی نیز دارد؛ در این راستا، جایگاهی که در فضای این حوزه رای‌گیری تعبیه شده است، با جملات «همه با هم برای وطن» و «راه شهیدان ادامه دارد» همراه با تصویری از

حسینیه ارشاد؛ میزبان مشارکت گسترده مردم در انتخابات+ تصاویرشهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» بیان‌گر اهمیت حضور ملت در صحنه‌های حمایت از میهن اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است.

«مجید احمدی» مسئول اجرایی صندوق‌های رأی‌گیری مستقر در حسینیه ارشاد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به حضور گسترده مردم خصوصاً رأی‌اولی‌ها در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات، اظهار داشت: از همان ساعات ابتدایی صبح، مردم منتظر آغاز رای‌گیری بودند که با باز کردن درهای حسینیه ارشاد، رأی‌گیری آغاز شد و تاکنون استقبال خوبی از انتخابات صورت گرفته است.

احمدی ادامه داد: تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم خصوصاً رأی‌اولی‌ها و همچنین چهره‌های سیاسی مانند وزیران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در حسینیه ارشاد حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق انداختند.

گلایه‌مند هستم؛ اما راه‌حل را در رأی ندادن نمی‌دانم

«مهدی حسینی» یکی از جوانان شرکت‌کننده در انتخابات نیز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان اینکه من از زمانی که به سن رأی دادن رسیدم، رأی می‌دهم، به دلیل حضور خود در انتخابات امروز اشاره و تصریح کرد: من از شرایط فعلی کشور گلایه‌مند هستم؛ اما راه‌حل را در رأی ندادن نمی‌دانم.

همه با هم برای وطن/ مشارکت گسترده مردم در انتخابات+ تصاویر

وی تأکید کرد: اگر ما تأمل کنیم و از بین کاندیدها اصلح را انتخاب کنیم و به بد و بدتر هم نیاندیشیم، قطعاً کشور از وضعیت فعلی خارج خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «طاهری‌زاده» نیز یکی دیگر از رای‌دهندگان در حسینیه ارشاد است که درباره علت حضور خود در انتخابات، به خبرنگار دفاع‌پرس گفت: انتخابات جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی ایران را متبلور می‌کند.

همه با هم برای وطن/ مشارکت گسترده مردم در انتخابات+ تصاویر

حجت‌الاسلام طاهری‌زاده با اشاره به تأثیر انتخاب اصلح در پیشرفت کشور و حل مشکلات، تصریح کرد: حداقل تأثیر شرکت در انتخابات این است حقی که برای ما قائل شده‌اند را استیفا می‌کنیم که موجب ایجاد غرور در ما می‌شود؛ بنابراین ما تکلیف خود را با حضور در انتخابات انجام می‌دهیم و در مقابل از مسئولان توقع داریم که آن‌ها نیز به تکالیف خود عمل کنند.

همچنین یکی از بانوان این سرزمین که همراه با پرچم ایران، پرچم فلسطین و پرچم «ما تا آخر ایستاده‌ایم» به حسینیه ارشاد آمده است نیز به خبرنگار دفاع‌پرس درباره انگیزه خود از این اقدام نمادین، گفت: ما به شهدا بدهکار هستیم و باید جان خود را فدای راه شهیدان کنیم؛ رأی دادن که دیگر جای خود دارد.

همه با هم برای وطن/ مشارکت گسترده مردم در انتخابات+ تصاویر

خاطرنشان می‌شود؛ هم‌اکنون ساعت برگزاری انتخابات به دلیل ادامه حضور مردم پای صندوق‌های رأی تمدید شده و رأی‌گیری در حسینیه ارشاد نیز همچون دیگر شعب رای‌گیری ادامه دارد.

گزارش از سید محمدجواد میرخانی

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها