با صدور پیامی؛

سپاه کربلا از حضور مردم ولایتمدار مازندران در انتخابات قدردانی کرد

سپاه کربلا در پیامی از حضور پرشور و باشکوه مردم ولایتمدار استان مازندران در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۵۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 02March 2024

سپاه کربلا از حضور مردم ولایتمدار مازندران در انتخابات قدردانی کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سپاه کربلا در پیامی از حضور پرشور و باشکوه مردم ولایتمدار استان مازندران در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایتمدار و علوی استان مازندران 

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران تنها رهاوردی برای انتخاب افراد برای کسب مناصب سیاسی نیست بلکه میدانی برای تجلی اسلامیت یعنی ایستادگی و اعلان پایداری و استقامت یک ملت پای آرمان‌های الهی‌اش و تجلی جمهوریت یعنی حاکمیت اختیار و اراده آحاد مردم بر قوای سه گانه‌ی اداره کشور است.

شما مردم مازندران وارث علما و فضلای به نام و وارث لشکریان خط شکن و خط نگهدار ۲۵ کربلا که آوازه دینداری و ولایتمداری تان شهره ملت است و لقب علویان مدال افتخارتان است به مانند هموطنان سربلندتان در جبهه‌ی سیاسی دیگر افتخار و حماسه‌ای باشکوه از جنس حضور خلق کرده اید و سیلی محکمی بر یاوه گویی‌های دشمنان زبون زدید.

این مشارکت و این خلق حماسه شما نشان داد مردم پای آرمان‌های خود نه تنها ایستاده اند بلکه با تمام وجود پاسدار و حامی آن هستند و هر جایی لازم باشد حضوری بهنگام و باشکوه خواهند داشت.

سپاه کربلا استان مازندران در پایان از حماسه آفرینی‌های همه‌ی شما مردمان دیار علوی، علما، بازاریان، اساتید و فرهنگیان، کارگران زحمتکش، جوانان و از جمله رای اولی‌های با بصیر و همه‌ی صنوف و اقشار در پای صندوق‌های سرنوشت و خلق حماسه‌ی مشارکت کمال تقدیر و قدردانی را به عمل می‌آورد و اعلام می‌دارد بر حسب وظیفه ذاتی و با تمام وجود سینه‌ی خود را سپر بلای مردم کرده و خواهد کرد و در مسیر آسایش، آرامش و امنیت پایدار و روز افزون شما تا پای جان ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار