مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

برگزیدگان سومین جشنواره «فانوس» در مازندران تجلیل شدند

سرهنگ پاسدار «سلامی» از ارسال هزار و ۱۷۱ اثر در حوزه دفاع مقدس در دو بخش اصلی و دانش آموزی به دبیرخانه سومین جشنواره فانوس در استان مازندران خبر داد و گفت: برگزیدگان سومین جشنواره «فانوس» در مازندران تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۵۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ - 07March 2024

برگزیدگان سومین جشنواره «فانوس» در مازندران تجلیل شدند/ ۱۷۷۱ اثر ارسال شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره فانوس که در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد، با بیان اینکه زبان هنر بهترین ابزار برای معرفی و ترویج آثار دفاع مقدس است، از ارسال هزار و ۱۷۱ اثر در حوزه دفاع مقدس در دو بخش اصلی و دانش آموزی به دبیرخانه سومین جشنواره فانوس در استان مازندران خبر داد.

وی افزود: در بخش اصلی در رشته‌های موسیقی باکلام، مستند، نماهنگ، عکس، پوستر، نقاشی و نمایش خیابانی و در بخش دانش آموزی در رشته‌های نمایش صحنه‌ای، فیلم‌کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای و نقاشی از تولیدات سال ۱۴۰۱ به دبیرخانه ارسال شده است.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره فانوس از برگزیدگان تجلیل به عمل آند، گفت: همچنین رونمایی از آلبوم موسیقی «سرباز کوچک» یکی از برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار