فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

امسال سال مردم است تا از مشکلات کشور گره‌گشایی کنند

سردار «رفیعی آتانی» به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال جدید پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 20March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال جدید پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

یَا مُقَلب القُلُوبِ و الاَبصَار-یَا مُدَبِرَ اللَیلِ وَ النَهار-یَا مُحَوِلَ الحَولِ وَ الاَحوال-حَوِل حَالَنا الی اَحسَنِ الحَال

نوروز امسال دوباره با ره توشه ماه مبارک رجب ،شعبان و با طلیعه داری رمضان از راه رسید . بهار طبیعت و قران ایرانی ها سرشار از مفاهیم ماندگار است. شور، انگیزه، طراوت، امید، دینداری، مهرورزی، فداکاری و غیره تابلوی را به نمایش گذاشته است که هرگز کهنه نخواهد شد جون فصل نو شدن طبیعت و معنویتش از جنس حقیت و باور مردم عزیز می باشد. 

مردم مهربان، ولایتمدار و مومنِ دارالمومنین استان قزوین

اینجانب و رزمندگان و فدائیان شما در سپاه مزین به نام مبارک حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که مفتخرند حیات طیبه پاسداری شان در سپاه متعلق به وجود نازنینش می باشد، ضمن عرض تبریک حلول بهار طبیعت و بهار قرآن و معنویت به محضر تک تک شما هم استانی های عزیز، استوارتر از قبل اعلام می داریم در رکاب نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) عزیز برای عزت و عظمت، آسایش و امنیت و تحقق همه آرمان های این آب و خاک مقدس، با تمام قدرت و ایمان پای کار ایستاده ایم.

مردم نجیب و وفادار قزوین سرافراز

به همه شما قول می دهیم که راه رفته افتخارآمیز سه هزار لالۀ لاله زارتان را با تمسک و عنایت آنها به پیش ببریم. بلاشک در برابر دیدگان خود تصاویر ماندگار شهیدان سرافراز دوران مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی همچون چهره روحانی و مصمم شیخ شهید انصاری را در یادگاریِ قاب چشمان خویش نگه می داریم و با یاد سلوک معلم شهید رئیس جمهور مردمی شهید رجایی از ثمرات دهه شصت مظلوم و زمانه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت خواهیم کرد.

توفیقات دوران پرافتخار دفاع مقدس را با ستاره های درخشان قزوین از سید آزادگان سید علی اکبر ابوترابی، سید الاسرا سرلشگر شهید حسین لشگری، خلبان بسیجی ارتشی مومن و انقلابی سرلشگر شهید عباس بابایی و سردار فاتح خیبر شکن سرلشگر شهید آقا رضا حسن پور تا فرماندهان خط شکنش همچون سرداران شهید احمد اللهیاری، مهدی شالباف، حاج سید جوادی، مسعود پرویز، حسین حدادی، حفظ الله عابدینی، رفعت الله علیمردانی، علی میوه چین، حسن احسانی نژاد، جانباز شهید مصیب مرادی، فرمانده شهیدم صفر اسمعیلی که روز و شب مان را برای طی کردن مسیر نورانی آنها و در آرزوی پیوستن به آنها سامان می دهیم، دست به دست و سینه به سینه، به نسل تازه نفس انقلاب خواهیم رساند.

مردم عزیز استان قزوین

در سالی که بر شما و ما گذشت، همۀ دشمنان با همۀ دارایی هایشان به میدان آمدند تا رسوایان عالم در یک قاب مقابل ملت پاک و مقتدر ایران قرار بگیرند. آنکه پیروز میدان بود شما مردم سرافراز بودید. شما مردم گرانقدر قزوین در این مدت نیز همچون گذشته در عرصه دفاع از اسلام و جمهوریت خوش درخشید. در حماسه ی روز قدس، ۱۳ ابان، ۹ دی ماه ، اوج حضور شما بزرگواران در جشن ۴۵ سالگی انقلاب بود که با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به گذشته راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن را تماشایی تر کردید.

نانجیبان بر خیلی از کشورها تاختند که دمکراسی ایجاد کنند و بر ما تاختند که دمکراسی انجام نگیرد. دشمنان دروغگو بین این دو دروغ شرارت می کنند و در حال ساختن قدرت خیالی هستند اما شما ملت بزرگ بین دو حقیقت قدرت ساختید که انتخاب حق شما است و حاکمان به سرانگشتان اراده شما تعیین می شوند و به هیچ وجه به دشمن میدان ندادید و او را ناکام گذاشتید.

مردم بصیر استان قزوین

سال ۱۴۰۲ را با همان همدلی، عاطفه و مهربانی، فهم انقلابی و زمان شناسی که مختص شماست به سال نشاط و خلق حماسه دیگری تبدیل کردید. با حضور معنادار در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یکبار دیگر ثابت کردید که تسلیم تحریم ها نمی شوید، این اقتدار و نقش آفرینی شما در متن پیام نوروزی مقام معظم رهبری تبدیل به مطالبه حضرت آقا از همه شد. شعار سال را با جهش تولید با مشارکت مرد نام گذاری کردند تا همگان را به نقش مردم عزیزش رهنمون سازد. امسال سال مردم است تا گره گشایی کنند از مشکلات کشور مثل ۴۵ سال گذشته که هر کجا به میدان آمدید تمام کننده بودید.

خادمان ملت در استان قزوین

سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را همچون گذشته در کنار خود و همراه خود بدانید چرا که ما در کمک به شما برای خدمت بی منت به مردم دریغ نخواهیم کرد. دست در دست هم با هم افزایی، باور به توانمندی های همدیگر، مشورت در جلسات تصمیم گیری و محبت در نماد بیرونی، قاب تصویری را به نمایش بگذاریم که مایه آرامش مردم و افزایش اعتماد گرانبهای آنها در همراهی ها گردد.

به یاد مسافران بهشتی مان

در پایان یاد همه آنهایی که در کنار ما بودند و اینک به تقدیر الهی راهی سفر بهشت شدند را گرامی می داریم. به ویژه واسطه های فیض الهی «پدران، مادران، همسران و فرزندان شهیدی» که سال گذشته به شهیدشان پیوستند، رزمندگان و جانبازانی که با درد و رنج میدان های نبرد به دوستان شهیدشان پیوستند و یاد فرمانده قهرمان گردان های حضرت رسول(ص) و حضرت امام رضا (ع) جانباز سرافراز حاج احمد حیدری را گرامی می داریم و علو درجاتشان را از پروردگار متعال مسئلت داریم و صحت و سلامتی بازماندگان شان را از خداوند بخشنده خواستاریم.

گرچه وظیفه حقیر بوده که در مراسمات و همدردی با شما حضور پیدا کنم اما توفیق حضور در برخی مراسمات از حقیر سلب شده بود که از این طریق از محضر همه شما عذرخواهی نموده و ارادتم را ابراز می نمایم.

در پناه «حق تعالی» سلامت، سربلند و سعادتمند باشید.

فرزند کوچک ملت بزرگ استان قزوین

سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار