وزیر نفت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

وزارت نفت رتبه اول رشد اقتصادی و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان

اوجی گفت: وزارت نفت در رشد اقتصادی و بهر‌ه‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان رتبه اول را دارد و در این زمینه تاکنون پیشتاز بوده است.
کد خبر: ۶۵۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۲ - 31March 2024

گروه نفت رتبه اول بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان«جواد اوجی» وزیر نفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه سهم وزارت نفت در استفاده از کارگروه تولید در بار اول بیش از سایر دستگاه‌های دیگر است، اظهار داشت: وزارت نفت در موضوع بهر‌ه‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان رتبه اول را دارد و در این زمینه تا کنون پیشتاز بوده است.

اوجی خاطرنشان کرد: امروز وزارت نفت افتخار دارد که با بیش از ۵۵۰ شرکت دانش‌بنیان قرارداد دارد، در شروع به کار دولت این رقم شاید چیزی در حدود ۱۵۰ کشور بیشتر نبود.
 
وزیر نفت تصریح کرد: در موضوع رشد بهره‌وری هم خوشبختانه وزارت نفت شاگرد اول شد، زیرا در همه دستگاه‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت نفت رشد بهره‌وری ۹ درصد را داشته است، همچنین در موضوع رشد اقتصادی هم خوشبختانه وزارت نفت رتبه اول را در بین دستگاه‌های اقتصادی کشور کسب کرده است.
 
وی افزود: ما حتی در برخی از فصول رشد تا ۱۵ درصدی را هم داشته‌ایم، در مجموع در سال ۱۴۰۰ رشد اقتصادی گروه نفت ۱۰/۱ درصد بوده است که آمار بسیار افتخارآفرینی است.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار