برگزاری جلسه هماهنگی نظارت‌های نوروزی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران

جلسه هماهنگی نظارت‌های نوروزی در راستای اجرای دستور العمل ابلاغی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران امروز با حضور حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ - 26March 2024

برگزاری جلسه هماهنگی نظارت‌های نوروزی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمد اسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران امروز در جلسه هماهنگی نظارتهای نوروزی که در راستای اجرای دستور العمل ابلاغی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با حضور قضات سازمان شاغل در ساری و حضور برخط رئیس دادسرای نظامی ناحیه چالوس برگزار شد، با اشاره به حدیثی از نهج البلاغه اظهار داشت: ایمان به خدا و نافع بودن برای بندگان خدا از برترین خصایص و شریک قائل شدن برای پروردگار و امید بستن به غیر از او از بدترین خصائص فد است که امید داریم خداوند در این ماه و در طلیعه‌ی آغاز سال جدید ما را در زمره‌ی انسان‌های مومن واقعی قرار دهد.

حجت الاسلام زارعی کیاپی ضمن تشریح دستورالعمل گفت: با حضور مقامات قضایی در کنار ماموران فراجا و عرض خدا قوت مطمئنا روحیه‌ای مضاعف در راه ادامه خدمت به شهروندان در سال ۱۴۰۳ نصیبشان خواهد شد.

در این جلسه مراکز انتظامی شهرستان‌ها احصا و با تبادل نظر صورت گرفته مقام قضایی بازدید کننده نیز مشخص تا در اسرع وقت به مکان ماموریت اعزام شود. همچنین از طریق واحد آموزش و پیشگیری با فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و روسای بازرسی استان و فرماندهان پلیس راه و راهور مازندران در خصوص همکاری همه جانبه به منظور انجام صحیح ماموریت به صورت تلفنی هماهنگی لازم حاصل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار