فرمانده مرزبانی استان گلستان تاکید کرد؛

لزوم توجه به رفع نیاز‌های مرزبانان در یگان‌های مرزی

«حاتمی» با بیان لزوم توجه به رفع نیاز‌های مرزبانان در یگان‌های مرزی گفت: تمام تلاش ما این است که پروژه عمرانی که منجر به افزایش توان رزمی و عملیاتی مرزبانی استان می‌شود در سال جدید آغاز و به  بهره بردرای برسد.
کد خبر: ۶۵۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ - 04April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، فرمانده مرزبانی استان گلستان به همراه فرماندار شهرستان مراوه تپه با حضور در مناطق مرزی از محل ساخت گروهان مرزی بازدید کردند.

سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان در این بازدید با اشاره به اهمیت تقویت مجموعه مرزبانی استان در راستای اجرای ماموریت اظهار داشت: تامین امنیت کار بسیار بزرگی است و در حال حاضر مسؤلیت مهم تامین امنیت مرز‌ها بر عهده مرزبانی بوده و ثمره این تلاش و مجاهدت امنیت مطلوب حاکم بر جغرافیای ایران عزیز است.

وی با بیان لزوم توجه به رفع نیاز‌های مرزبانان در یگان‌های مرزی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که پروژه عمرانی که منجر به افزایش توان رزمی و عملیاتی مرزبانی استان می‌شود در سال جدید آغاز و به  بهره بردرای برسد.

فرمانده مرزبانی استان گلستان با قدردانی از تعامل و همکاری فرماندار مراوه تپه با مرزبانان خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری همه مسئولین استانی شاهد شکوفایی بهتر در مجموعه مرزبانی استان و گام‌های موثر در راستای ارائه خدمات دهی به مرزبانان غیور باشیم.

تامین امنیت کار بسیار بزرگی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار