امام جمعه اصفهان:

ارتش همواره به وظیفه خود عمل کرده است

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به نقش ارتش در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ارتش همواره به وظیفه خود عمل کرده است.
کد خبر: ۶۶۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ - 17April 2024

ارتش همواره به وظیفه خود عمل کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «سید یوسف طباطبائی‌نژاد» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در مراسم گرامیداشت روز ارتش در گلستان شهدای اصفهان ضمن گرامی‌داشت این روز، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در چنین روزی  در مقابل کسانی که به دنبال انحلال ارتش بودند ایستادگی کرد و دستور داد ارتشیان در این روز رژه روند و در مقابل دشمنان خارجی و داخلی که به دنبال انحلال ارتش بودند ایستاد.

وی با بیان اینکه ارتش همواره حامی انقلاب و مردم بوده است، افزود: ارتش از ابتدا تا کنون به وظیفه‌اش عمل کرده و در میادین برای دفع دشمنان حضور داشته و شهدایی در ۸ سال دفاع مقدس تقدیم کردند و یک وجب از خاک را به بیگانگان ندادند.

امام جمعه اصفهان ابراز کرد: جنگ هشت ساله با صدام تمام شد اما دستاوردهای ارتش و دیگر نیروهای مسلح ادامه دارد و دشمن در تلاش بود ما را تحریم کند و از دیگران اسلحه خریداری نشود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مهمترین نعمت انقلاب، آزادی است و زیر بار دیگران نیستیم که خود معنای زندگی است و امیرالمؤمنین در این خصوص زندگی زیر بار دیگران را مرگ تلقی کرده‌اند، پس انسان زنده کسی است که پیروز باشد و زیر بار دیگران نباشد.

وی تصریح کرد: ما خواستیم جنایت اسرائیل را تلافی کنیم و بدون اجازه گرفتن از کسی پاسخ کوبنده‌ای دادیم، در اسلام جنگ وجود ندارد بله دفع فساد و مقابله در برابر دشمنان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در اصفهان افزود: رژیمی که بیش از ۱۴هزار طفل را کشته است، رژیم انسانی نیست، رژیم حیوانی است و دیگر کسی او را به رسمیت نمی‌شناسد.

وی در پایان با بیان اینکه طوفان‌الاقصی ضربه کاری به رژیم صهیونیستی بود اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خیال کرده بود هیچکس نمی‌تواند با آن‌ها بجنگد و ایران اقدام موثری رقم زد که تمامی کشورهای منطقه را تحت تاثیر قرار داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها