بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت روز ارتش

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت روز ارتش بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲ - 17April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان با صدور بیانیه‌ای (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را گرامی داشت. 

در این بیانیه آمده است: 

۲۹ فروردین ماه یادآور رشادتها و مجاهدتهای غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی است که امام راحل عظیم الشان در یکی از مقاطع حساس و تعیین کننده تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که منافقین و ضد انقلاب زمزمه انحلال ارتش قهرمان را سر می دادند، با دور اندیشی و فرمان تاریخی و سرنوشت ساز به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری نموده است.

 تاریخ پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مملو از صفحات زرین و افتخارآمیز پیروزی و سربلندی ملت ایران اسلامی است، که نقش نیروهای مخلص و فداکار ارتش جمهوری اسلامی در آن مشهود است. به گونه‌ای که روحیه انقلابی، شجاعت وصف‎ناپذیر، از خودگذشتگی و بصیرت ارتشیان در همراهی با پیروزی انقلاب و مقابله با عناصر خودفروخته ضدانقلاب تا دوران هشت ساله دفاع مقدس و کمک به سازندگی و آبادانی کشور می‌درخشد.

اقتدار، صلابت و عظمت خیره کننده امروز جمهوری اسلامی و موفقیت ممتاز و قدرت تاثیرگذاری منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن مرهون فداکاری و مجاهدت ملت ایران بویژه رزمندگان نیروهای مسلح و ارتش مؤمن و غیرتمند به شمار می‌رود.

وحدت، تعامل و هم‌افزایی همه‌جانبه و دائمی بین ارتش و سپاه به عنوان بازوان قدرتمند مقام ولایت و اقتدار دفاعی کشور به ویژه در عملیات «وعده صادق» ‌عامل تقویت اعتماد به نفس ملی و موجب عصبانیت نظام استکبار شده است. ‌تردیدی نیست پیشرفت‌ها و توانمندی‌های ارزشمندی که امروز درحوزه دفاعی و امنیت ملی به دست آمده ‌نشان افتخار ملتی است که بهره‌گیری هوشمندانه و عملیاتی آن در صحنه مأموریت‌های خطیر ارتش جمهوری اسلامی و دیگر سازمان‌های نیروهای مسلح توسط نیروهای ‌انقلابی و ولایتمدار، مژده‌ای برای نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی است که با اطمینان به تداوم انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت (عج) ‌بیندیشند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، ضمن ادای احترام به شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به ویژه ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران و هزاران جانباز، ایثارگر و آزاده این نیروی ارزشی و مدافع نظام و کشور، روز ارتش را به همه آحاد ملت ایران به ویژه کارکنان ولایی، مومن و جهادی آجا و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده ‌و توفیق روز افزون خدمت به اسلام عزیز، انقلاب اسلامی و میهن سرافرازمان در رکاب و زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را برای این جهادگران سلحشور از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها