استاندار مازندران تأکید کرد؛

تکمیل زیرساخت‌هادر هوشمندسازی استان مازندران مؤثر است

«حسینی پور» تکمیل زیرساخت‌ها را در هوشمندسازی استان مؤثر دانست و گفت: امیدواریم سال جاری سال جهش در این بخش باشد.
کد خبر: ۶۶۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱ - 17April 2024

تکمیل زیرساخت‌هادر هوشمندسازی استان مازندران مؤثر استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران عصر امروز در حاشیه ستاد عالی رشد اقتصادی استان اظهار داشت: با توجه به میزان سرمایه گذاری که در حوزه انرژی توسط سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان صورت گرفت مقرر شد که مشکلات فراروی برطرف شود و راهکار‌های مناسبی برای خرید برق توسط بخش خصوصی صورت گیرد.

وی افزود: قرار شد برنامه‌ریزی صورت گیرد تا بخش خصوصی بتواند برق تولیدی را به مشتریان خاص خود بفروشند و همچنین بخش خصوصی با توجه به سال شعار سال جاری در زمینه تولید انرژی مشارکت کند.

این مسئول نقش برق منطقه را برای ثروت افزایی در استان مازندران مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه شرکت زیرساخت نیز مجموعه آورده‌های شرکت زیرساخت در سال گذشته ۱۰۷ با رشد روبرو بود و قرار شد که امسال به صورت جهشی در زیرساخت‌ها مشارکت صورت گیرد.

حسینی پور تکمیل زیرساخت‌ها را در هوشمندسازی استان مؤثر دانست و اذعان داشت: امیدواریم سال جاری سال جهش در این بخش باشد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: همچنین قرار شد تراکنش مالی بنگاه‌های اقتصادی خرد و بزرگ در استان صورت گیرد و اگر مجموعه ذخایر دستگاه پوز این بنگاه در استان صورت نگیرد خدمات ارائه شده به این بنگاه‌ها قطع می‌شود و باید ذخیره مالی بنگاه‌های اقتصادی فعال استان در داخل استان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار