مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

عملیات «وعده صادق» به پشتوانه تجارب و مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس با پیروزی انجام شد

سرهنگ پاسدار الهی راد گفت: به اتکای تجارب و مدیریت دوران دفاع مقدس بود که عملیات وعده صادق با تدبیر فرماندهی کل قوا انجام شد و رژیم منحوس صهیونیستی در برابر دیدگان جهان تنبیه شد.
کد خبر: ۶۶۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ - 20April 2024

عملیات وعده صادق به پشتوانه تجارب و مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس با پیروزی انجام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه کمیته پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس استان خراسان شمالی امروز (شنبه) با حضور فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه وعده صادق، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس سرشار از افتخارات و حماسه آفرینی‌های رزمندگان و ملت ایران است. مجاهدت و جانفشانی رزمندگان در لحظه لحظه هشت سال جنگ حمیلی بسیار برجسته و مشهود است. به اتکای تجارب و مدیریت آن دوران بود که عملیات وعده صادق با تدبیر فرماندهی کل قوا انجام شد و رژیم منحوس صهیونیستی در برابر دیدگان جهان تنبیه شد.

وی با اشاره بر سال‌ها مقاومت رزمندگان در مقابل استکبار جهانی، گفت: وظیفه یک نظام اسلامی این است که قدرتمند باشد. برابر تعلیمات دینی و مذهبی باید مدافعینی در مقابل دشمنان اسلام و خدا بپا خیزند. پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، مجاهدینی هستند که در تمامی عرصه‌ها حاضر و آماده در بطن میدان حضور داشتند.

الهی‌راد گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، راویان صحنه‌های جهاد و شهادت در دوران سراسر حماسه هستند که باید رسالت خود را در قبال انتقال معارف و مبانی دفاع مقدس و همچنین وقایع و رویداد‌های مبارزات و استقامت مدافعین حرم و عملیات وعده صادق انجام دهند و این حماسه ماندگار را به آحاد جامعه با روایتگری مستند به انجام برسانند. بسیاری از همرزمان ما در دوران دفاع مقدس امروز دیگر در میان ما نیستند، خاطرات این پیشکسوتان جهاد و مقاومت از آن دوران و آنچه در جبهه‌های حق علیه باطل اتفاق افتاده، بخشی از تاریخ دفاع مقدس است که باید به خوبی به آیندگان منتقل شود.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها