مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

نباید یادواره شهدا را تنها برای قشر و گروهی خاص برگزار کنیم

سردار «ظفری» با تاکید براینکه نباید یادواره شهدا را تنها برای قشر و گروهی خاص برگزار کنیم، بلکه باید برای عموم مردم برگزار شود، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش بسیار موثری در آشنایی اقشار مختلف مردم با شهدا خواهد داشت.
کد خبر: ۶۶۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲ - 20April 2024

نباید یادواره شهدا را تنها برای قشر و گروهی خاص برگزار کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (شنبه) در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: اگر شهدا را به درستی به جامعه معرفی کنیم زمینه کشش و جاذبه هر چه بیشتر مردم به سمت شهدا و شهدای گمنام را فراهم می‌کنیم.

وی با تاکید براینکه نباید یادواره شهدا را تنها برای قشر و گروهی خاص برگزار کنیم، بلکه باید برای عموم مردم برگزار شود، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش بسیار موثری در آشنایی اقشار مختلف مردم با شهدا خواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تصریح کرد: دشمن با راهکار‌های مختلف در تلاش است تا اعتماد عمومی مردم را نسبت به نظام سلب کند و به طور قطع حضور مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان و اقشار مختلف در برنامه‌های مختلفی، چون یادواره شهدا و گفتمان‌سازی از نقش مؤثری در معرفی ارزش شهدا، عمق‌بخشی و اعتمادسازی مردم برخوردار خواهد بود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ضروری است برنامه سالانه برای شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در هر یک از شهرستان‌های استان همدان تدوین و تعریف شود. رهبر معظم انقلاب اسلامی نهضت ۱۰۰ برابری شدن تولیدات فرهنگی و هنری با مضمون دفاع مقدس را مطرح کرده‌اند که برای تحقق این طرح مهم هماهنگی و اتحاد باید در برنامه‌های سالانه مدنظر باشد.

سردار ظفری در پایان با تاکید بر توجه به ساخت المان شهدا، متذکر شد: در فضاسازی و ساخت المان شهدا نباید عظمت المان بر ارزش‌های شهدا قالب شود، باید مراقب باشیم وجهه شهید در عظمت بنای المان‌ها گمنام نماند.  

انتهای پیام/


انتهای ییام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار