فرماندار اسدآباد:

ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است

«شرکائی» با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.
کد خبر: ۶۶۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴ - 21April 2024

ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسین‌علی شرکائی» فرماندار اسدآباد در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اسدآباد، با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران، افزود: سپاه مظهر خیر و برکت و از ابتدا پشتیبان و حافظ اصلی همه جنبش‌های مقاومت در منطقه بوده است.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: اول اردیبهشت ماه سالروز تولد شهید ابراهیم هادی در تقویم رسمی کشور به عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده و این روز بمنزله یادآوری دلاورمردیها و رشادت‌های قهرمانان و نام‌آورانی است که افتخار دفاع از کیان مملکت را به استمرار مدال‌آوری در رویدادهای رقابتی ترجیح دادند و به مقام شامخ پهلوانی نائل آمدند.

وی در ادامه این جلسه گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

شرکائی با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است، افزود: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

وی با اشاره به پایان نامگذاری معابر شهر به نام شهدا در اسدآباد، بیان داشت: در حال حاضر تمام شهدای این شهرستان، کوچه و یا خیابانی به نام مبارکشان نامگذاری شده و هیچ شهیدی نداریم که به نامش کوچه و یا خیابان نامگذاری نشده باشد.

شرکائی برگزاری ۳۲ یادواره شهدا، برگزاری ۸۰ یادواره خانگی شهدا، برگزاری ۴۲ یادواره محلی شهدا، ۴۵۸ مورد سرکشی از خانواده شهدا، ۳۵ مورد عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری هفت مورد مسابقات ورزشی ویژه شهدا و اعزام ۷۰۰۰ اسدآبادی به برنامه عصر شیدایی مربوط به کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان را از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان برشمرد و گفت: شش مرحله اعزام به راهیان نور و اعزام ۸۰۶ نفر به مرقد مطهر امام راحل از دیگر موارد انجام شده در شهرستان اسدآباد بوده که می‌توان به آن اشاره کرد.

در این جلسه به شکرانه عملیات غرورآفرین وعده صادق در ایجاد امنیت ملی و همچنین اجرای طرح برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب از زحمتکشان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی حاضر در جلسه با اهدا شاخه گل تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار