فرماندار لامرد:

هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش کارگران در اقتصاد کشور است

«خضری» با گرامی داشت هفته کارگر گفت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۶۶۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱ - 23April 2024
هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش کارگران در اقتصاد کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «احمد خضری» فرماندار شهرستان لامرد در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری هفته کارگر ۱۴۰۳ در لامرد اظهار داشت: قریب به ۱۴۰ سال قبل با توجه به اعتصابات کارگری و کم کردن ساعات کاری کارگران و پرداخت حقوق کارگران انجمن کارگری شکل گرفت.
 
وی گفت: اولین دغدغه کارگر برای اعتراض نسبت به حقوق این است که صنفی بماند و امنیتی نشود و انجمن‌های صنفی کارگری در این شهرستان صنعتی باید به خوبی کار کنند.
 
خضری با بیان اینکه در مورد بی کاری در شهرستان وضعیت مناسبی داریم و هرکس تلاش می‌کند تا جایی بهتر مشغول به کار شود و اینگونه افراد جویای کار بیکار نیستند اظهار کرد: باید از کارگران حمایت، و کاستی‌ها را برطرف کرد و در محیط کاری برنامه‌های کارگری اعم از جشن، برنامه‌های فرهنگی و... صورت گیرد.
 
این مقام مسئول ادامه داد: مجموعه‌های کارگری در قِبَلِ وجود فنی و حرفه‌ای در این شهرستان می‌توانند آموزش کارگران را در الویت کاری خود قرار دهند.
 
بنابه گفته فرماندار لامرد، وظیفه کارفرمایان شفافیت بخشی و اطلاع رسانی به جامعه هدف می‌باشد که در این زمینه کاستی‌هایی هم وجود دارد که با اطلاع رسانی مرتفع می‌شود.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد در پایان اظهار کرد: هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور است و روز کارگر مایه افتخار و روز عزت است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار