حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید «قرنی»:

عملیات «وعده صادق» قدرت ایران اسلامی را برای جهانیان به نمایش گذاشت

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همه دنیا نظاره‌گر عملیات «وعده صادق» بودند و این عملیات، نمایشگاهی بین‌المللی برای نمایش دستاورد‌ها و قدرت ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۶۶۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ - 23April 2024

عملیات «وعده صادق» نمایشگاهی بین المللی برای نمایش دستاورد‌ها و قدرت ایران اسلامی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز شهادت سپهبد «سیدمحمدولی قرنی» در حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: اقدامات ارزنده سپهبد شهید قرنی در جلوگیری از تجزیه کشورمان قابل ستایش است و یقیناً تأسی به سیره رفتاری، عملی و اخلاقی شهدای بزرگ باید الگوی سایرین باشد تا به پیشرفت و اقتدار بی‌بدیل برسیم.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت ادامه داد: شهید قرنی شخصیتی بسیار بزرگ، شجاع، متدین، انقلابی و ولایتمدار بود که با محوریت عقل حرکت کرد تا جایی که او از یک مجموعه طاغوتی به ملکوت رسید.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: شهید قرنی اولین شهید انقلاب از ارتش و اولین شهید ترور است که از طرف امام (ره) به ریاست ستاد ارتش منصوب شد و توانست مجموعه ارتش را به بهترین شکل هدایت کند.

وی با برشمردن برخی از اقدامات ارزنده شهید قرنی در جلوگیری از تجزیه کشورمان افزود: شهید قرنی به‍ دلیل مقابله با دستورات غیر دینی و عدم همراهی با نفاق در دولت موقت، مجبور به استعفا شد. او در بیست و چهارم بهمن‌ماه منصوب شد، ششم فروردین‌ماه استعفا داد و تقریباً بعد از ۴۲ روز مسئولیت داشتن، با برنامه‌ریزی آمریکا و اسرائیل، و به دست گروهک فرقان به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با اشاره به اینکه اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهداست، عنوان کرد: شخصیت‌هایی چون شهید قرنی خونشان به پای نهال انقلاب ریخته و امروز این نهال به درختی تنومند تبدیل شده است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با اشاره به عملیات «وعده صادق»، نظام جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار ملت‌های مسلمان دانست و افزود: همه دنیا نظاره‌گر عملیات «وعده صادق» بودند و این عملیات، نمایشگاهی بین‌المللی برای نمایش دستاورد‌ها و قدرت ایران اسلامی بود.

در این مراسم، امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش، امیر سرتیپ دوم صادقیان فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال، امیر سرتیپ دوم محسنی زرین فرمانده گروه پدافند هوایی فردو، سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان قم و تعدادی از کارکنان نیرو‌های مسلح استان قم حضور داشتند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار