مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا (ع):

عملیات «وعده صادق» نشان داد شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی سرابی بیش نیست

حجت‌الاسلام «صیام‌پور» با اشاره به عملیات موفق «وعده صادق» گفت: این عملیات روح خودباوری را در منطقه تقویت کرد و به جهانیان و به ویژه کشورهای اسلامی نشان داد که شکست‌ناپذیری رژیم صهیونسیتی سرابی بیش نیست.
کد خبر: ۶۶۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶ - 23April 2024

حرکت بر محور ولایت فقیه مهمترین ویژگی کارکنان سپاه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد صیام‌پور» مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در مراسمی که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه تاسیس سپاه از بدو شکل‌گیری تاکنون پاسداری از انقلاب و ارزشهای آن است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه قطب‌نمای حرکت در نظام اسلامی است، افزود: ویژگی مهم نیروهای مسلح در نظام اسلامی و به ویژه کارکنان سپاه، مردمی بودن و حرکت بر محور قطب‌نمای ولایت است.

حجت‌الاسلام صیام‌پور با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم‌ از بزرگتربن دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: سپاه در تامین امنیت که زمینه اقتصادی پویا و فعال است، در زمینه اقدامات مردم‌یاری و محرومیت زدایی، در زمینه برطرف کردن مشکلات مردم و تقویت ارزش‌ها و مبانی فرهنگی جامعه همواره پیشتاز است

وی با بیان اینکه امروز تفکر انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، بیان داشت: دشمنان اسلام و در راس آن استکبار جهانی بیداری جهان اسلام را مانع اهداف خود در منطقه می‌دانند و از همین رو تلاش دارند سپاه را در منطقه و جهان به گونه‌ای غیر واقعی معرفی کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) افزود: امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی در پرتو خون شهدای محور مقاومت از جمله سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و محمدرضا زاهدی در منطقه شناخته شده است و جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و روز به روز این روند، سیر صعودی پیدا کرده است.

وی با اشاره به عملیات موفق «وعده صادق» تصریح کرد: این عملیات روح خودباوری را در منطقه تقویت کرد و به جهانیان و به ویژه کشورهای اسلامی نشان داد که شکست‌ناپذیری رژیم صهیونسیتی سرابی بیش نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار