معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

تولید آهنگ «جاودانه وطن» با موضوع عملیات «وعده صادق» در مازندران

«ایرانمهر» گفت: آهنگ «جاودانه وطن» با موضوع عملیات «وعده صادق» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تولید شده است.
کد خبر: ۶۶۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ - 24April 2024

تولید آهنگ «جاودانه وطن» با موضوع عملیات «وعده صادق» در مازندران«روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، از تولید آهنگ به نام «جاودانه وطن» در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این آهنگ به مناسبت عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تولید شده است.

وی با بیان اینکه این اثر به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و تولید شده است، گفت: نام این آهنگ در زبان انگلیسی «Eternal Homeland» است که به خوانندگی «میکائیل حسین زاده»،  آهنگساز و تنظیم کننده «میکائیل حسین زاده» تهیه شده است.

ایرانمهر با بیان اینکه ترانه انگلیسی این اثر توسط «میکائیل حسین زاده» و  ترانه فارسی  توسط «حمید محمدی» سروده شده است، گفت: این آهنگ به تهیه کنندگی «مهران کاردگر» و با همکاری اداه کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بهار امسال تهیه و تولید شده است.

این مسئول بیان کرد: این اثر برای اولین بار در فضای مجازی به صورت صوت منتشر می‌شود و بزودی کلیپ تصویری‌اش آماده و در اختیار علاقمندان قرار خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار