امام جمعه شهرستان مشگین شهر:

رسالت کمیته امداد امام خمینی خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه است

حجت‌الاسلام «باوقار» گفت: رسالت کمیته امداد امام خمینی خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است.
کد خبر: ۶۶۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ - 24April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «رضا باوقار»امام جمعه شهرستان مشگین شهر امروز (چهارشنبه) در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل اظهار داشت: رسالت کمیته امداد امام خمینی خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است تا طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

وی افزود: همواره به وجود کمیته امداد و برنامه‌های حمایتی و تنوع خدمات آن افتخار می‌کنیم و این نهاد ارزشمند مایه فخر و مباهات همه ما است.

حجت‌الاسلام باوقار عنوان کرد: در کنار دعا برای کارگزاران این مجموعه ارزشی، همواره به خدمتگزاران صدیق سنگر رفع مشکلات محرومان به ویژه در نهاد کمیته امداد، غبطه می‌خوریم و امیدواریم اجر و پاداش آن‌ها بی‌انت‌ها باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: امام (ره) با اخلاصی تمام و باور و اعتقاد عمیق، در سال ۵۷ دستور شکل‌گیری کمیته امداد را داد تا این نهاد بتواند خادمی لایق و شایسته برای محرومان و نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت این نهاد را مرهون نفس پاک امام و اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب می‌دانیم و در عرصه محرومیت زدایی به ویژه توانمندسازی، اشتغال‌زایی، تامین مسکن و رفع نیازمندی موردی گروه‌های آسیب‌پذیر، فعالیت کمیته امداد بی‌نظیر بوده است.

باوقار افزود: فعالیت‌های خوبی را در سال گذشته در شهرستان مشگین شهر به همت و همراهی کمیته امداد شاهد بودیم و باید این فعالیت‌ها به صورت موثر و روشنگرانه تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار