با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

مراسم سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس برگزار شد

مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس، در محل وقوع این حادثه در مسجد شکر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ - 24April 2024

مراسم سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «نادر ادیبی» معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرعامل موزه ملی دفاع مقدس، «صدیقه مدرسی‌ثانوی» همسر شهید «محمد منتظر قائم»، سردار «مهدوی» فرمانده سپاه خراسان جنوبی، سرهنگ «فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و مردم در مسجد شکر طبس برگزار شد.

افتتاح سایت اینترنت همراه در محوطه مسجد شکر، اجرای سرود، خاطره‌گویی و روایتگری شاهدان عینی واقعه صحرای طبس، بازدید از محل سقوط بالگرد‌ها و سخنرانی همسر شهید «محمد منتظر قائم» از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

همچنین طی این مراسم از ۵۰ پوستر، موشن‌گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در صحرای طبس که در در رویداد ملی «افول ابرهه» از پنجم تا هشتم اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ با حضور هنرمندان استانی و کشوری در طبس برگزار شده بود، رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار