رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی خبر داد؛

حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان

«رمضان‌نژاد» از حضور میهمانانی از تمام جبهه مقاومت در بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ - 24April 2024

حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،«جواد رمضان‌نژاد» رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان با بیان اینکه عملیات غرورمندانه «وعده صادق» ریشه در اعتقادات و نگاه عاشورایی و حسینی انقلاب اسلامی دارد، اظهار داشت: این عملیات علامت مهمی برای جهانیان بود و همه دنیا جایگاه، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به چشم خود دیدند و به برکت اهل‌بیت علیهم السلام این جایگاه و اقتدار در سطح جهانی برای جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه سه داوطلب برای میزبانی بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی وجود داشت، ادامه داد: با توجه به تحولات منطقه به این جمع‌بندی رسیدیم که میزبانی این دوره به استان کرمان به عنوان زادگاه شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت واگذار شود.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه عملیات وعد صادق، شناخت از شیعه، روحیه ظلم‌ستیزی شیعیان و حمایتگری تشیع از همه مسلمان در جهان و نگاه به شیعیان را تغییر داد، گفت: خیلی از فعالان رسانه‌ای جهان عرب بعد از این عملیات بیان کردند که تازه فهمیدیم که فرهنگ اهل‌بیت (ع) و نگاه شیعه چگونه است.

وی با بیان اینکه شیعیان با نگاه حسینی مهمترین پرچمدار دفاع از قدس هستند، ادامه داد: در واقع شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین پرچمدار قدس است و همه اتفاقات فعلی ناشی از جهاد این شهید بزرگوار است.

رمضان‌نژاد با اشاره به اینکه برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با محوریت کرمان اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: در اجلاس امسال از تمام جبهه مقاومت مهمان داریم.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری این اجلاس گفت: امروز اجلاس پیرغلامان حسینی به بلوغی رسیده که مهمترین اجلاس دینی در کشور است و ظرفیت‌های بسیار زیادی در این اجلاس وجود دارد.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی با بیان اینکه در برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان باید شاهد یک اتفاقات ویژه باشیم، ادامه داد: از تجربیات دوره‌های قبل باید استفاده شود تا یک اجلاس کامل، به بلوغ رسیده و مثال‌زدنی در کرمان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها