با هدف هم‌افزایی، هم‌اندیشی و تبادل نظر انجام می‌شود؛

برگزاری نشست اصحاب هنر و رسانه در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

حسن‌پور گفت: مطابق با برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته نشست‌های هم‌اندیشی با فعالان هنری و رسانه‌ای کشور در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ - 24April 2024

برگزاری نشست اصحاب هنر و رسانه در ستاد مرکزی راهیان نور کشوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «فاطمه حسن‌پور» معاون هنری و رسانه ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اهمیت هنر و رسانه اظهار داشت: ماهیت چند وجهی رسانه و فعالیت‌های متنوع این حوزه و وجود اهداف مشترک در فعالیت‌های رسانه‌ای موجب توجه هر چه بیشتر ستاد مرکزی راهیان نور به امر هم افزایی و هم اندیشی با فعالان و اصحاب رسانه در کشور گردیده است.

حسن‌پور در ادامه اظهار داشت: ارتباط مستمر با اصحاب هنر و رسانه در راستای تبیین اهداف و برنامه‌های هنری و رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور و بهره مندی از تجربیات ایشان از اهداف این نشست‌ها خواهد بود.

وی ضمن اشاره به موضوع توسعه و تحول رسانه در راهیان نور گفت: همگام با پیشرفت‌های نرم افزاری و نگرش‌های های اجتماعی و تحقق اهداف و سیاست‌های ستاد مرکزی راهیان‌نور در این حوزه، تحول و نوآوری و بهره مندی از توان فعالان رسانه‌ای در تولیدات هنری و رسانه‌ای اثر بخش در دستور کار این معاونت خواهد بود.

معاون هنری و رسانه راهیان نور تأکید کرد: تعاملات این ستاد با اصحاب رسانه و فعالان هنری در راستای تحقق ارتباط با زائران و خادمین شهدا در راهیان نور و افزایش سطوح کمی و کیفی تولیدات هنری و رسانه‌ای در کشور خواهد بود.

حسن‌پور با اشاره مساله تداوم ارتباط با مخاطبین راهیان نور در پایان گفت: حظور زائران شهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و ضرورت تداوم ارتباط با ایشان و بهره گیری از رسانه بعنوان ابزار ارتباط جمعی و تاثیرگذار در جامعه می‌تواند ما را در بالا بردن سواد رسانه‌ای و ارتباط با مخاطبین یاری رساند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها