جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

همچون حاج قاسم مرد میدان باید بود

سردار سرتیپ پاسدار «نوری» گفت: برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و این ملت امروز باید همانند حاج قاسم مرد میدان بود و غفلت نکنیم و کار امروز را به فردا نیندازیم زیرا هم امت و انسان‌های فداکاری داریم و هم ثروت‌های خدادادی، که در مجموع و با نعمت‌های خدادادی می‌توانیم عملکرد بیشتر و بهتری داشته باشیم و همانند حاج قاسم عمل کنیم.
کد خبر: ۶۶۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ - 24April 2024

همچون حاج قاسم مرد میدان باید بود/ضرورت بیان جنایات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار سرتیپ پاسدار «روح‌اله نوری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه روز چهارشنبه در آیین معرفی فرمانده جدید تیپ دوم صاحب الزمان (عج) سیرجان، به کارنامه درخشان این یگان در دوران دفاع مقدس و ماموریت‌های تامین امنیت پایدار اشاره کرد و افزود: اگر نگاهی گذرا هم به تاریخ انقلاب اسلامی داشته باشیم به این مطلب اذعان خواهیم داشت که به قله‌های رفیع پیشرفت و اقتدار رسیدیم و باید بدانیم راهبرد انقلاب اسلامی صلابت است و ما در مکتب خود امروزه از هر آدمی دفاع می‌کنیم و به هر ظالمی می تازیم.

وی ادامه داد: در این کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند و برای همین همدلی و همراهی بیش‌از ۴۵ سال به اهداف خود که همان اقتدار، استقلال و استکبار ستیزی بودند رسیدیم و اقتدارمان جهانی شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: اگر تاریخ سیاسی کشورمان را بررسی کنیم، می‌بینیم این نظام و انقلاب مردمی است و هر ساله و هم اکنون هر ۲سال یک انتخابات را دارد که نشانه مردمی بودن ساختار نظام و انقلاب است که همه ملت‌های کشورهای منطقه آرزوی اینچنین حاکمیتی را دارند و این به برکت اسلام ناب محمدی است.

وی گفت: چرا آنهایی که قرن‌ها شعار عربیت می‌دادند حالا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی صدایشان در نمی‌آید و کجا هستند و اگر هم حرفی می زنند دفاع از صهیونیست‌ها است و قدرت حتی موضع گیری علیه رژیم اسرائیل را ندارند پس بیایید این موارد را رصد کنیم و جهاد تبیین را برای مردم داشته باشیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و این ملت امروز باید همانند حاج قاسم مرد میدان بود و غفلت نکنیم و کار امروز را به فردا نیندازیم زیرا هم امت و انسان‌های فداکاری داریم و هم ثروت‌های خدادادی، که در مجموع و با نعمت‌های خدادادی می‌توانیم عملکرد بیشتر و بهتری داشته باشیم و همانند حاج قاسم عمل کنیم.

وی با اشاره به سابقه درخشان تیپ دوم صاحب الزمان (عج) سیرجان گفت: تیپ دوم صاحب الزمان سیرجان منشأ خیلی از پیروزی‌ها و ایثارگری‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است امروز هم‌وظیفه مان مهمتر و حساس تر از گذشته است و تکلیف است ضمن‌وحدت کامل از انقلاب اسلامی دفاع کنیم چون انقلاب ما هیمنه و قدرت استکبار جهانی و صهیونیست ها را فرو ریخت و درهم‌پیچید.

در پایان این آیین از خدمات ۶ ساله سردار روح الله برخوری فرمانده تیپ دوم صاحب الزمان سیرجان تجلیل و سرهنگ پاسدار امیدعلی امیری به عنوان فرمانده جدید تیپ دوم صاحب الزمان (عج) این شهرستان در استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها