معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود

«حسنی» گفت: مقررات و جانمایی‌های اولیه مواکب اربعین در مرز مهران با توجه به قرار گرفتن اربعین در ماه‌های سرد سال صورت گرفته است که باید با شرایط جدید وفق داده شود.
کد خبر: ۶۶۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸ - 24April 2024
جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین ایلام با موضوع تعیین تکلیف جانمایی مواکب در مرز مهران اظهار داشت: مقررات و جانمایی‌های اولیه اربعین در مرز مهران با توجه به قرار گرفتن اربعین در ماه‌های سرد سال صورت گرفته است.
 
وی افزود: در سال‌های گذشته بر خلاف امروز وجود ویزا چندان ملاک نبود و گاهی با کارت ملی انجام می‌شد، ولی اکنون گذرنامه زیارتی صادر می‌شود و کار بسیار تسهیل شده و سرعت تردد بالا رفته و ما با شرایط جدیدی در برگزاری اربعین مواجه هستیم.
 
«حسنی» خاطرنشان کرد: با شرایط جدید و تحولات بزرگی که در حوزه اربعین در استان ایلام صورت گرفته و جانمایی مواکب، تردد اتوبوس بازرسی‌ها باید با این شرایط جدید وفق داده شود تا زائر سریع‌تر به مرز برسد و جمعیت زودتر تخلیه شود.
 
این مسئول اظهار داشت: موضوع ساماندهی دستفروشان باید به طور جدی دیده شود و ملاحظات نیرو‌های انتظامی و مرزبانی و راهور در نظر گرفته شود تا مزاحمتی در برقراری نظم و تردد زائران ایجاد نشده و خللی در تردد میلیونی زائران ایجاد نشود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها