استاندار کرمانشاه:

وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی است

«صحرایی» گفت: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در سرزمینی مملو از امنیت و آسایش زندگی می کنیم و تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه همه است.
کد خبر: ۶۶۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 25April 2024

وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در آیین تقدیر از خانواده شهدای سلامت استان کرمانشاه در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد اظهار داشت: همه ما مدیون خدمات صادقانه کادر بهداشت و درمان و نیروهای پر تلاش این عرصه از جمله شهدای سلامت هستیم که جان خود را برای سلامت مردم استان فدا کردند. 

استاندار کرمانشاه گفت: اگر ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد به برکت خون مطهر شهدا و ایستادگی و استقامت مثال زدنی شهدای والامقام است.

وی بیان کرد: دوره کرونا یکی از دوره های طلایی و پر افتخار ایثارگری در کشور ما در جهات مختلف بود و عده ای در کشور ما بودند که مرز ایثارگری و از جان گذشتگی را درنوردیدند و جامعه فعال در حوزه بهداشت و درمان در این دوران پرچم دار بودند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: حضور در مراسم تقدیر از شهدای سلامت و تکریم خانواده معظم شهدا با یک احساس متفاوت همراه است. شرکت در این مراسم حس افتخار، حماسه و شکوه را القا می‌کند که بسیار ارزشمند است.

صحرایی افزود: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در سرزمینی مملو از امنیت و آسایش زندگی می کنیم و تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه همه است.

وی گفت: بالندگی و اقتدار نظام اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی خانواده معزز شاهد و ایثارگر است و ما پاسداری از تلاش و زحمات شهدای والامقام را با انجام مسئولیت های محوله بر عهده خویش واجب می‌دانیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد در حوزه سلامت استان روز به روز پیشرفت های چشمگیری داشته باشیم و خدمات بهتری را به مردم استان کرمانشاه و استان های همجوار ارائه کنیم و در حوزه توریسم سلامت نیز به پیشرفت های خوبی دست پیدا کنیم.

صحرایی اضافه کرد: امسال هم خبرهای خوبی در حوزه سلامت استان داریم از جمله افتتاح یک بیمارستان که مراحل پایانی تکمیل را می گذراند و به طور مداوم در حال پیگیری راه اندازی آن هستیم و امیدواریم تا پایان فصل بهار بیمارستان بهارستان که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است در خدمت مردم استان کرمانشاه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها