مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی:

شهید مطهری با جریان‌های التقاطی مبارزه می‌کرد

حجت الاسلام نوروزی گفت: یکی از خطراتی که شهیدمطهری در زمان حیات خود احساس می‌کرد، رواج تفکر کمونیستی در بین اذهان جوانان ایرانی بود و معاندین سعی در منحرف کردن فهم دینی و شهید مطهری با جریان‌های التقاطی مبارزه‌ می‌کرد.
کد خبر: ۶۶۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ - 25April 2024

شهید مطهری با جریان‌های التقاطی مبارزه می‌کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «علی نوروزی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسیدر جمعی از خبر نگاران اظهار داشت: شهیدمطهری از شاگردان علامه طباطبایی و امام خمینی بود که با استفاده از زوایای علمی این دو شخصیت بزرگ معاصر توانست تاثیراتی را بر انقلاب نوپای اسلامی داشته باشد.

 
وی افزود: شهید مطهری فلسفه و علم را از علامه طباطبایی و روحیه سیاست‌ورزی و انقلابی‌گری را از امام خمینی آموخته بود؛ یکی از نکات مهم در انقلاب‌ها، تبیین بنیان‌های فکری آن برای مردم است که شهیدمطهری این کار را انجام داد.
 
حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: یکی از خطراتی که شهیدمطهری در زمان حیات خود احساس می‌کرد، رواج تفکر کمونیستی در بین اذهان جوانان ایرانی بود و معاندین سعی در منحرف کردن فهم دینی و شهید مطهری با جریان‌های التقاطی مبارزه‌ می‌کرد.
 
وی در پایان گفت: برای گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی و سالگرد شهادت شهیدمطهری، برنامه‌های متنوعی در مجموعه سپاه استان اجرا می‌شود و از اساتید عقیدتی سیاسی تقدیر به عمل می‌آید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها