معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه همدان:

مجموعه عقیدتی سپاه احیاگر تفکرات شهید مطهری است

«همدانی» با بیان اینکه عنوان هفته عقیدتی متقارن با ایام شهادت استاد مطهری است، گفت: در داخل سپاه متولی و احیاگر تفکرات شهید مطهری، مجموعه عقیدتی و سیاسی در سپاه است.
کد خبر: ۶۶۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹ - 27April 2024

مجموعه عقیدتی سپاه احیاگر تفکرات شهید مطهری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محسن همدانی» معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان امروز (شنبه) در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی ، اظهار داشت: اگر مردم از اقدامات سپاه مطلع نشوند قطعا جبهه معاند بهره برداری خودش را خواهد کرد، وقتی هم که به تاریخ نگاه می‌کنید متوجه خواهید شد که اگر در زمان امیرالمومنین (ع) اطلاع رسانی به موقع انجام می‌شد عده‌ای در زمان شهادت ایشان نمی‌گفتند مگر علی نماز می‌خواند!

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه در عملیات بزرگ طوفان الاقصی، افزود: روزمرگی عملیات بزرگ طوفان الاقصی باعث شده مردم فراموش کنند و در جامعه جهانی کمرنگ نشان داده شود، اهمیت این عملیات بزرگ انجاست که حماس یک گروه مقاومت بدون تجهیزات نظامی است، ولی حدود ۷ ماه در مقابل یکی از قدرتمندترین ارتش‌های منطقه دارد مقاومت می کند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) ادامه داد: در وعده صادق از تمام اقصی نقاط کشور موشک پرتاب شد و هماهنگی بسیار بالایی در دیپلماسی میدان داشتیم.

وی در ادامه با اشاره به تقارن هفته عقیدتی سپاه با هفته سلامت، عنوان کرد: هفته سلامت به سلامت جسم افراد می پردازد و ما در هفته عقیدتی سلامت اعتقادی فکری و دینی بسیجیان را به عهده داریم. اگر هفته سلامت نادیده گرفته شود یک نفر مبتلا می‌شود و اگر یک نفر دارای بیماری روحی و اعتقادی باشد لطمات فراوانی را می تواند وارد کند.

همدانی با بیان اینکه عنوان هفته عقیدتی متقارن با ایام شهادت استاد مطهری است، تصریح کرد: در داخل سپاه متولی و احیاگر تفکرات شهید مطهری، مجموعه عقیدتی و سیاسی در سپاه است.

وی با بیان اینکه آثار شهید مطهری دارای قلم روانی است، متذکر شد: ۱۲۴ جلد از این شهید در موضوعات مختلف ۱۷ جلد یادداشت با موضوعات متعدد از جمله آثار ماندگار این شهید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار