رییس دانشگاه معارف اسلامی خبر داد؛

پذیرش ۱۴۶ مقاله در همایش بین‌المللی «اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب»

حجت‌الاسلام «شاکری» با اعلام برگزاری همایش بین‌المللی «اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب» در روز چهارشنبه هفته جاری، از پذیرش ۱۴۶ مقاله در این همایش خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲ - 28April 2024

پذیرش ۱۴۶ مقاله در همایش  بین‌المللی «اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب»به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «روح الله شاکری» رئیس دانشگاه معارف اسلامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دو نوبت صبح و عصر در سالن شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مسئولیت دانشگاه‌ها در تامین منابع جامع علمی برای دانشجویان و پژوهشگران گفت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

شاکری با اشاره به اینکه نسبت به شخصیت علمی و قرآنی مقام معظم رهبری غفلت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی از سال ۴۳ تفسیر قرآن را در سطوح بالا تدریس می‌کرده اند و در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط گیری بالایی خصوصا با جوانان دارند و نگاه دینی ایشان منبعی جامع برای جوانان و دانشگاهیان خواهد بود.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی از پذیرش ۱۴۶ مقاله در این همایش خبر داد و گفت: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان همایش یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش‌های علمی و قرآنی رهبر انقلاب اسلامی را در فضای علمی و دانشگاهی کشور گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولین استانی برگزار شده است که حدود ۸۰ مقاله از این بستر دریافت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها