امام جمعه قزوین با حضور در سه واحد تولیدی روز کارگر را تبریک گفت

آیت‌الله «عابدینی» به مناسب روز کارگر در سه واحد تولیدی استان حاضر شد و این روز را به کارگران تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 28April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در قزوین به مناسب روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی استان این روز را به این قشر زحمتکش تبریک گفت.

امام جمعه قزوین در این مراسم اظهار داشت: خدا نیرو و قوت شما را روز افزون کند، در دعا می‌خوانیم «اللهم قَوّ عَلی خِدمَتِکَ جَوارِحی، وَاشدُد عَلی العَزیمَه جَوانِحی»، یعنی هم در سخت‌افزاری و هم در نرم‌افزاری ما نیازمند به عنایت خدای متعال هستیم، هر چقدر عنایت خدا شامل حال ما شود پیشرفت می‌کنیم، هر چقدر هم خدا را در حاشیه قرار دهیم، در جا زده و عقب‌نشینی می‌کنیم.

وی افزود: کارگران عزیز چه در دوران مبارزات انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن همواره پای کار نظام و کشور بوده‌اند و امروز نیز در سنگر تولید و اقتصاد که یکی از مهمترین سنگرها برای تقویت کشور است، خدمت‌رسانی می‌کنند و این روز را به همه کارگران عزیز تبریک عرض می‌کنم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خدای متعال طبق وعده‌ای که در این آیه به استقامت‌کنندگان در راه خودش داده، دست آن‌ها را می‌گیرد و آن‌ها را بالا می‌برد، هر کس برای خدا کار کند خدا به او عزت می‌بخشد، هر کس علیه خدا کار کند خدا ذلت را نصیب او می‌کند، امیدواریم شما همیشه مشمول عنایت، عزت و قوت خدا باشید و کارهایتان با برکت باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان داشت: کارخانجات ما، زندگی ما، شخصیت فردی و خانوادگی ما و آنچه از ما به جامعه می‌رسد، همه این‌ها می‌تواند با برکت یا بی برکت باشد، اگر ما با نیت خدایی وارد کار شدیم و به کرامت و شخصیت انسانی کارگرانی که برای مملکت زحمت می‌کشند احترام گذاشتیم، همه چیزمان برکت پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده ظلم در کارمان باشد، کالایی که می‌خواهیم به دست مردم بدهیم، آن چیزی که دست مردم می‌دهیم آنطور که باید نبوده و انتظار مردم را برآورده نکند، این‌ها برکت کار را می‌کاهد.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: برای مثال خدای متعال در صنایع دفاعی ما برکت آورده است، برای اینکه آن‌ها خمیرمایه برکت را از قرآن گرفته‌اند، خدای متعال در آیه 60 سوره انفال فرموده «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ»، نظامیان ما هم به این آیه عمل کردند و این اتفاقات عظیم و معجزه‌آسا در صنایع دفاعی ما پیش آمد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: شما نیز افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار