مسئول بسیج هنرمندان مازندران:

اعضای انجمن‌های «تئاتر» و «ادبیات داستانی» بسیج هنرمندان مازندران مشخص شدند+ تصاویر

«هراسانی» گفت: در جلسات جداگانه اعضای انجمن‌های هنری و ادبی «تئاتر» و «ادبیات داستانی» بسیج هنرمندان استان مازندران در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ مشخص شدند.
کد خبر: ۶۶۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 28April 2024

«حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران با اشاره به آغاز جلسات انجمن‌های دهگانه هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران و بیان اینکه انجمن‌های هنری و ادبی سیاستگزاران برنامه‌های بسیج هنرمندان هستند، اظهار داشت: هرساله در اردیبهشت ماه انجمن‌های هنری و ادبی این سازمان جهت اجرا فعالیت‌های یکساله جلساتی برگزار می‌کنند و اهداف، طرح‌ها ایده‌های انجمن را جهت اجرا در طول سال را مصوب می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای هر انجمن هفت نفر است که در این جلسه احکام مسئولیتی خود را دریافت می‌کنند، اضافه کرد: در همین راستا با عنایت به برگزاری اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، امروز جلسه انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران برگزار شد.

این مسئول، برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی از مبتدی تا حرفه‌ای در ۲ منطقه غرب وشرق استان، برگزاری رزمایش اجرای نمایش خیابانی با موضوع عفاف و حجاب همزمان در ۲۰ شهرستان و برگزاری جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران با موضوع دفاع مقدس و شهدای مازندران از حمله برنامه‌ها عنوان کرد.

هراسانی بیان کرد: این انجمن برنامه‌های شش ماه اول را با محوریت دومین اجلاسیه شهدای مازندران برنامه ریزی کرد و «سید حسین ساداتی»، «تورج زایدلی»، «یاسر محمودی»، «امیرارسلان مهدو»، «هادی اصغری»، «محمد جواد رحمانی آلاشتی» و «رضاعمران نسب» را به عنوان اعضا انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ انتخاب و حکم مسئولیت‌شان را اهدا شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران، برگزاری ۱۰ جلسه کارگاه ادبیات داستانی برای علاقمندان زیر ۱۵ سال و نوجوانان متوسطه دوم و دبیرستانی، برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب‌های داستان دفاع مقدس ۵ کتاب و ۵ جلسه و جمع آوری و چاپ کتاب داستان‌های کوتاه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این انجمن را از برنامه‌های شش ماهه اول امسال ذکز کرد.

هراسانی، «شعبان ذلیکانی»، «ذبیح الله ذبیحی»، «عزیزالله محمدپور»، «سیدمجتبی مصیبی»، «محمودمحمدی»، «محمدرضا قلی نژاد» و «زینب غفوری» را از اعضای انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ اعلام کرد که حکم مسئولیت‌شان را دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها