مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه بوشهر:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

حجت‌الاسلام «هاشمی» گفت:این شهید والامقام کارگشایی قدر درپاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی، و مجاهدی در عرصه‌ی جهاد تبیین بود.
کد خبر: ۶۶۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸ - 28April 2024

شهید مطهری مجاهدی در عرصه‌ جهاد تبیین بودحجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالرضا هاشمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود بیان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر درپاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی، و مجاهدی در عرصه‌ی جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها