اعلام همبستگی دانشگاهیان اصفهان با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه‌های اصفهان با تجمع در مراکز دانشگاهی خود با دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین اعلام همبستگی کردند.
کد خبر: ۶۶۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷ - 28April 2024

اعلام همبستگی دانشگاهیان اصفهان با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دانشگاهیان دانشگاه‌های اصفهان امروز پس از نماز ظهر و عصر ضمن تجمع در مراکز دانشگاهی خود با دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی اعلام همبستگی کردند.

دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی با تجمع در «سه‌ راه زبان» این مجموعه دانشگاهی، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در صحن مسجد فاطمه زهرا (س) این دانشگاه، تجمع کردند.

 دانشجویان و اساتید دانشگاه اصفهان در تجمع خود ضمن حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، بار دیگر اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این تجمع، بیانیه‌ای به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی خوانده شد که مضمون آن حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه جهان و محکومیت سرکوب آنان بود.

همچنین دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای اصفهان (خوراسگان)، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، تیران، خمینی‌شهر، دهاقان، دهق، سمیرم، شهر مجلسی، کاشان، لنجام، مبارکه، میمه، نائین، نطنز، فلاورجان، دولت‌آباد، اردستان، هرند، آران و بیدگل، شهرضا در جوار مزار شهدای گمنام و مساجد این دانشگاه‌ها در حمایت از مظلومیت مردم مظلوم غزه و نیز خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تجمع کردند.

علاوه بر این دانشگاهیان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان از جمله پردیس فاطمه زهرا(س)، پردیس شهید رجایی، شهید آیت نجف‌آباد، امام خمینی (ره) کاشان،پردیس شهید باهنر تجمع کردند.

«علی‌اکبر کجباف» رییس دانشگاه هنر اصفهان در پردیس شهید باهنر در کنار مزار شهدای گمنام این دانشگاه با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی اظهار داشت: عملیات وعده صادق نشان دهنده قدرت سیاسی و اجتماعی ایران و همچنین نزدیک شدن این رژیم جنایتکار به اواخر عمر خود است.

در پایان مراسم با ادای احترام به مقام شهدای گمنام و غبارروبی مزار مطهر شهدا به پایان رسید. 

افزون بر این، دانشگاهیان برخی دانشکده ها و مراکز آموزش عالی دیگر نیز مانند مرکز آموزش عالی شهرضا در مسجد امام علی (ع) این مرکز، دانشجویان دانشکده علوم قرآنی اصفهان در محوطه این دانشگاه تجمع کردند و شعارهای ضد استکباری سردادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار