برگزاری یادواره شهدای اقتدار موشکی ایران در هنرستان ثامن الائمه (ع) قم

یادواره گرامیداشت شهدای اقتدار موشکی ایران امروز در سالن اجتماعات هنرستان کاردانش ثامن الائمه (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ - 28April 2024

برگزاری یادواره شهدای اقتدار موشکی ایران در هنرستان ثامن الائمه (ع) قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید حسن تهرانی مقدم و شهدای اقتدار موشکی ایران امروز در سالن اجتماعات هنرستان کاردانش ثامن الائمه (ع) ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در این مراسم، محسن پرهیز جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان قم طی سخنانی با اشاره به رتبه‌های علمی و فناوری ایران در دنیا اظهار داشت: دشمن به دنبال سیاه نمایی و کم ارزش کردن پیشرفت‌ها و ارزش‌های جامعه است و شما دانش آموزان بایستی با علم و دانش و مهارت خود، مسیر اعتلا و سرافرازی ایران را در دنیا با شتاب بیشتری ادامه دهید.

وی افزود: شهدای مدافع حرم از جان، مال، خانواده و موقعیت خود در راه خدا گذشتند تا از حرم‌های اهل بیت (ع) و از دین خدا محافظت نمایند و همه ما باید تلاش کنیم تا ارزش‌ها و دستاورد‌های خون شهیدان را پاس بداریم.

در ادامه، مهدی نمازیخواه جانباز دفاع مقدس و فرزند شهید و از معلمان هنرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به تبیین مفهوم آزادی پرداخت و بسط و ترویج عدالت در جامعه را از راهبرد‌های حاکمیت و خواست حقیقی شهیدان برشمرد.

این مراسم با پخش کلیپی از شهید تهرانی مقدم و مرثیه سرایی حجت الاسلام محمدحسین مرالی امام جماعت هنرستان همراه بود و در پایان، تعدادی از هنرآموزان هنرستان و ۱۰ برگزیده پنجمین جشنواره دانش آموزی خلاقیت با اهداء هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ساخت هواپیما و دیگر دست سازه‌های الکترونیکی و مکانیکی، ربات های کاربردی و وسایل کمک آموزشی، از پروژه‌هایی بود که دانش آموزان سازنده و مبتکر آن‌ها در جشنواره خلاقیت تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار